Volkswagen lansează un magazin propriu într-un mall, o premieră pentru piața auto din România

0
1395
  • Volkswagen aduce experiența mărcii și interacțiunea cu mașina în mijlocul acțiunii din retail

 

  • Noul Volkswagen Touareg va fi primul model expus la vânzare în concept-store-ul din Plaza România

București, 2 noiembrie 2018 – Volkswagen inaugurează primul concept store auto din România, la parterul mall-ului Plaza România din București. Vizitatorii centrului comercial vor avea parte de o experiență unică interactivă în noul magazin, care este dotat la cele mai înalte standarde tehnologice. În spațiul de 115 metri pătrați este expus noul Volkswagen Touareg, iar clienții au acces la o zonă digitală, zone de accesorii sau de realitate virtuală.

 

„Volkswagen concept store este răspunsul nostru la schimbările ireversibile din industria auto, dar și de mentalitate a clienților. Am ales să aducem experiența Volkswagen mai aproape de iubitorii mărcii într-un format nou, care completează locațiile tradiționale și deschide drumul spre o audiență extinsă”,

declară Bogdan Florea, Brand Manager Volkswagen.

 

La nivel internațional Volkswagen a lansat recent două magazine de acest tip într-un mall din Birmingham și într-un centru de cumpărături stradal din Varșovia.

 

„Suntem onorați să fim primul mall din România care are în incintă un Concept Store Volkswagen. Această deschidere confirmă intenția Anchor Group de a oferi clienților noștri cel mai bun mix de branduri, precum și faptul că o astfel de inovație reprezintă o prioritate pentru noi”, a declarat  Affan Yildirim, General Manager and Board Member of Anchor Group și Board Member of MallDova.

 

Spațiul magazinului a fost amenajat în așa fel încât să simplifice la maximum procesul de cumpărare al unei masini. Echipa de designeri a reușit să creeze o amenajare unică de lifestyle, unde clienții pot intra în universul mărcii. Aici clienții vor putea să se documenteze, să testeze, să primească oferte inițiale și chiar să comande noi modele de mașini, piese de schimb, accesorii sau echipamente promoționale oficiale.

Despre marca Volkswagen: Viitorul este inclus în dotarea standard.

Marca de automobile Volkswagen este prezentă la nivel mondial în peste 150 de pieţe şi produce autovehicule Volkswagen în peste 50 de unităţi de producţie din 14 ţări. În anul 2017, Volkswagen a fabricat circa 6 milioane de autovehicule, cele mai vândute modele fiind Golf, Tiguan, Jetta şi Passat. În prezent la Volkswagen lucrează 198.000 de persoane în întreaga lume. La aceştia se adaugă cei 7.700 de angajaţi ai celor 74.000 de distribuitori care comercializează produsele către clienţii finali. Volkswagen dezvoltă în permanenţă construcţia de autovehicule. Printre aspectele strategice esenţiale ale mărcii se numără mobilitatea electrică, Smart Mobility şi transformarea digitală.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here