Vitrine frigorifice profesionale, pentru experiențe remarcabile de cumpărare

0
2286

Dulapurile șivitrinele frigorifice verticalesunt des întâlnite în cofetării, patiserii și restaurante, chiar și în supermarketuri.

 

Vitrine comerciale diverse, pentru etalarea produselor ce au nevoie de păstrarea la rece

 

Cel mai frecvent tip de vitrine frigorifice sunt cele cu reglaje pentru temperatură de la 0 la + 7 grade Celsius. Acestea sunt destinate depozitării produselor necongelate: foitaje, salate, mezeluri, alimente fast food, produse lactate,adică produsele vândute de majoritatea magazinelor alimentare generaliste.

 

Vitrinele de răcire universale combină reglajele pozitive cu unele negative ce merg în medie până la -7 până la – 10 grade Celsius.

 

Vitrinele comerciale de tip congelator sunt concepute pentru depozitarea pe termen lung a alimentelor. Acestea suportă temperaturi de până la -24 grade Celsius (în medie).

 

Vitrine frigorifice pentru cofetării, sisteme profesionale aducătoare de bucurii vizuale și gustative

 

Dacă ar fi să ne referim doar la deserturi, oricine poate depune mărturie că nimic nu atrage mai mult ochii când intrăm într-o cofetărie, cafenea sau restaurant, precum diversele sortimente de prăjituri, torturi, pateuri, fursecuri, bomboane de ciocolată, praline, frumos așezate într-o vitrină frigorifică.

 

Dacă în mod uzual categoria de vitrine orizontale sunt cele mai întâlnite în practică, nici tipurile moderne de vitrine frigorifice verticale nu se lasă mai prejos, mai ales că unele au forme extrem de interesante și, în plus, anumite modele chiar se învârt în jurul unui ax central, etalându-și bunătățile așezate pe platourile de pe rafturi rând pe rând, spre încântarea privitorilor.

 

Dulciurile prezentate cu ajutorul vitrinelor sunt o ispită de nerefuzat, deci, dacă aveți la vânzare produse de cofetărie, nu le ignorați importanța, pentru că inteligent alese o să vă îmbunătățească estetica și funcționalitatea locului.

 

Echipamentele de frig pozitive la rece păstrează fursecurile, plăcintele, pateurile, salate de fructe sau băuturi la o temperatură corectă de +2 până la +10 grade Celsius.

 

Vitrinele de afișare frigorifică negative păstrează înghețate și alte deserturi congelate între -5 grade Celsius și -20 sau -24 grade Celsius.

 

Bomboanele de ciocolată și pralinele au nevoie, spun specialiștii de sisteme de răcire pozitivă între +14 și +17 grade Celsius și o umiditate constantă de 50%.

 

Pentru o publicitate de calitate într-o cofetărie, unul dintre cele mai populare moduri de a atrage atenția este acela de a folosi o vitrină orizontală singură sau combinată cu o vitrină verticală.

 

Dacă se fac eforturi de imaginație pentru a se îmbina creativ culoarea echipamentului în cauză, forma acesteia și cu o iluminarea interioară cu celelalte elemente existente în locație, clienții se vor simți minunat și vor fi mai atrași ca să cumpere dulciurile respective, indiferent de ceea de spun nutriționiștii. Fără un pic de răsfăț din când în când viața ar fi tare searbădă, nu-i așa?

 

Spre deosebire de alte produse pe care le poate lua chiar clientul din raft (vitrine frigorifice cu autoservire), în cofetării acest lucru nu este posibil, ele trebuie ca să fie servite de către personalul anume angajat în acest scop.

 

Fiind vorba de alimente care nu sunt ambalate, așezarea lor într-o vitrină aspectuoasă este o variantă foarte bună pentru a fi protejate cu un geam transparent de contaminări periculoase pentru sănătatea consumatorilor.

 

Dar aceste sisteme frigorifice moderne sunt modalități perfectă de a face publicitate chiar și anumitor tipuri de alimente și băuturi ambalate.

 

În funcție de stilul amenajării spațiului unității horeca respective, aceste vitrine special iluminate cu diverse leduri colorate pot ca să aibă chiar și un fond muzical plăcut, care să facă din alegerea unor produse de cofetărie și patiserie o experiență cu adevărat memorabilă.

 

 

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here