SOLE Luxury Boutique: Cifra de afaceri de 1,5 milioane de Euro pe segmentul de retail

0
868

SOLE Luxury Boutique, unul dintre cei mai mari retaileri de produse fashion si de infrumusetare, a inregistrat in 2015 peste peste 25.000 clienti in magazinele din tara si in shop-ul virtual, vanzarile realizate de acestia ajungand astfel la 1,5 milioane de euro.

Astfel, potrivit companiei, 70% din vanzarile inregistrate de SOLE au provenit direct din magazinele din Cluj-Napoca, Bucuresti si Baia Mare, iar restul din mediul online, cumparatorii fiind reprezentanti in proportie de 80% de femei cu studii medii si superioare si active din punct de vedere social.

„Ne bucura faptul ca femeile din Romania au inceput sa inteleaga importanta produselor semnate de designeri si sa aleaga aceste optiuni in detrimentul unor produse mass-market, mai ales avand in vedere faptul ca, la nivel national, cosul mediu pe segmentul fashion online este de doar circa 180 lei”, a declarat Angela Țiboc, Director al Diviziei de Fashion&Lifestyle a SOLE.

In acest sens, valoarea medie a cosului de cumparaturi online a fost de 250 lei, in timp ce, in magazinele offline romancele au cheltuit cu 28% mai mult, valoarea medie a cosului de cumparaturi ajungand, in acest caz, la 320 lei.

In ambele situatii, cele mai valoroase achizitii au fost reprezentante de genti. Daca in mediul online cea mai mare comanda a fost pentru o geanta Celine de 12.000 lei, in offline, cea mai scumpa geanta vanduta a fost un model Valentino, in valoare de 8.700 lei.

Pe langa genti, romancele au mai apelat la SOLE si pentru parfumuri si cosmetice, dar si pentru cea mai noua categorie introdusa in portofoliul companiei – ceasurile de designer.

De asemenea, tot in aceasta perioada, compania a reusit sa aduca pe piata din Romania peste 270 branduri de parfumuri, cosmetice, genti, ceasuri si accesorii si sa ofere clientilor servicii precum carduri cadou si impachetari premium. In plus, compania a investit in acest an intr-un sistem ERP – MEMOX (Enterprise Resource Planning) si CRM (Customer Relationship Management), a carei tehnologie avansata permite o cunoastere mai buna a clientilor si nevoilor acestora.

Planuri de viitor

Pentru anul in curs, compania vizeaza o crestere considerabila a vizitatorilor si posibililor clienti, atat in magazinele fizice, cat si in cel virtual, precum si majorarea valorilor cosului de cumparaturi cu circa 10%. In acest sens, compania planuieste extinderea retelei de magazine cu inca doua noi locatii si completarea portofoliului de furnizori cu alte branduri internationale de top.

„Datorita serviciilor si produselor premium pe care le oferim, business-ul SOLE se afla pe un trend ascendent inca din primele luni de la lansare, iar pentru anul in curs ne dorim sa consolidam acest brand in ceea ce priveste distributia si sa crestem numarul de clienti din magazinele fizice cu 15%”, a incheiat Angela Tiboc.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here