Serviciul Citi Mobile poate fi accesat acum din browserul oricarui tip de telefon mobil

0
192

Clientii Citibank Romania au posibilitatea de a-si accesa conturile oricand si oriunde, avand nevoie doar de acoperire de retea si de un telefon cu conexiune la internet Clientii care acceseaza serviciul cel putin o data pe luna in perioada 1 septembrie – 30 noiembrie 2011, vor participa la o tombola.

Dupa lansarea Citi Mobile, prima aplicatie din Romania ce permite utilizatorilor sa efectueze tranzactii bancare de pe dispozitive smartphone precum Apple, Android, Nokia si Blackberry, Citibank Romania ofera acum serviciul adaptat pentru orice tip de browser de telefon mobil.
Utilizand noua functionalitate pentru telefonul mobil, clientii pot efectua plati si transferuri in lei, euro sau dolari intre conturile curente deschise la Citibank Romania si in lei catre conturi curente deschise la alte banci. De asemenea, clientii Citibank Romania au posibilitatea de a plati facturi, de a verifica situatia conturilor sau istoricul tranzactiilor precum si de a vizualiza cele mai recente oferte si reduceri disponibile in reteaua de comercianti Citi Partener.
Serviciul Citi Mobile este disponibil prin accesarea www.citibank.ro din browser-ul oricarui telefon mobil cu acces la internet, in orice retea. Autentificarea se realizeaza utilizand ID-ul si parola deja inregistrate pentru contul de Citibank Online, nefiind necesara o autentificare/ inregistrare suplimentara.
“Strategia noastra este aceea de a oferi clientilor confortul de a realiza operatiuni bancare 24/7, in orice locatie, fara a fi nevoiti sa viziteze un sediu al bancii. Digitalizarea modifica in mod constant modul traditional in care se desfasoara activitatile bancare, pe masura ce clientii devin din ce in ce mai dinamici. Telefonul mobil nu mai reprezinta doar un dispozitiv, ci a devenit un ecosistem de servicii care se integreaza in mod armonios in vietile si activitatile utilizatorilor. Noi ne propunem sa punem la dispozitia clientilor nostri cele mai confortabile solutii pentru efectuarea operatiunilor bancare zilnice”, a declarat Rohith Murthy, Director Departament eBusiness la Citibank Romania.
in plus, clientii care acceseaza serviciul cel putin o data pe luna in perioada 1 septembrie – 30 noiembrie 2011, vor participa la o tombola avand posibilitatea de a castiga un iPhone 4 in fiecare luna si o vacanta in orice locatie din Europa la finalul concursului.
Informatii suplimentare despre solutiile bancare inovatoare oferite de catre Citibank Romania, termenii si conditiile de utilizare precum si regulamentul campaniei promotionale sunt disponibile online la adresa www.citimobile.ro sau prin intermediul liniei CitiPhone la numarul 0800801040.
Despre Citi
Citi, cea mai importanta companie internationala de servicii financiare, detine 200 de milioane de conturi de clienti in peste 160 de tari din lume. Citi furnizeaza persoanelor fizice, companiilor, guvernelor si institutiilor o gama larga de produse si servicii financiare, inclusiv credite si servicii bancare pentru persoane fizice, activitati bancare si de investitii pentru companii, garantii bancare si managementul averilor.
Informatii suplimentare pot fi gasite la adresa www.citigroup.com | Twitter: @Citi | YouTube: www.youtube.com/citi | Blog: http://new.citi.com | Facebook: www.facebook.com/citi | LinkedIn: www.linkedin.com/company/citi.
Despre Citibank Romania
Citibank este prezenta in Romania inca din anul 1996 si furnizeaza produse si servicii financiare de inalta calitate companiilor nationale si internationale, companiilor mici si medii, sectorului public, organizatiilor non-profit si persoanelor fizice.
Informatii suplimentare pot fi gasite la adresele www.citibank.ro | Facebook: www.facebook.com/CitibankRomania.
Contact
Alexandra Oniceanu
Specialist Comunicare

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here