Cluj-Napoca, 01 septembrie 2011 – IMOINVEST SA lanseaza campania “Student casa”

0
672

Societatea de dezvoltari imobiliare IMOINVEST SA, membra a Grupului Financiar IMOFINANCE, lanseaza zilele acestea campania intitulata “Student casa”, la ea putand sa participe toti studentii sau parintii acestora, care vor sa achizitioneze, in perioada 01 septembrie– 31 decembrie 2011, unul dintre apartamentele din cadrul Ansamblului Rezidential “Dumbrava” din Sibiu.

Obiectivul campaniei “Student casa” este acela de a contribui eficient la rezolvarea problemei locative ce se manifesta la nivelul centrului universitar sibian, in ceea ce priveste spatiile de cazare pentru studenti. In momentul de fata, in Sibiu studiaza un numar de aproximativ 24.000 de studenti, dintre care peste 18.000 provin din alte localitati si locuiesc sau au locuit in chirie sau in cadrul caminelor studentesti.
Campania „Student Casa” permite studentilor si/sau rudelor acestora sa achizitioneze unul din cele 10 apartamente din cadrul Ansamblului Rezidential “Dumbrava” din Sibiu, participante la aceasta campanie, la pret preferential si prin programe diverse de finantare.
,,Pe fondul lipsei unor politici de tineret coerente si orientate spre rezolvarea problemelor reale cu care se confrunta aceasta categorie sociala, mediul de afaceri are datoria de a incerca sa contribuie concret la gasirea unor solutii de ameliorare a situatiei existente, tinand cont ca mediul universitar este principala sursa de forta de munca inalt calificata”, a afirmat domnul Iosif Pop, Presedintele Grupului Financiar IMOFINANCE.
Prin locatia, formatul apartamentelor si calitatea lucrarilor incorporate, Ansamblul Rezidential „Dumbrava” din Sibiu raspunde la modul optim cerintelor locative manifestate de catre tineri. Apartamentele de 1 si 2 camere dispun de spatii generoase, cuprinse intre 44.4 si 61.7 mp, balcon, loc de parcare, spatii verzi, punct gospodaresc, etc.
„Calculul pe care l-am facut este simplu. Banii risipiti de parinti pe chirie, pe parcursul anilor de studentie, se pot transforma intr-o baza solida pentru o investitie in viitorul copiilor, aproximativ 50% din costul unui apartament din cadrul Ansamblului Rezidential „Dumbrava” putand fi achitat intr-un astfel de orizont de timp”, a mai spus domnul Iosif Pop.
In contextul campaniei „Student Casa”, IMOINVEST SA isi propune sa ofere celor interesati nu numai preturi preferentiale la apartamente ci si un bonus suplimentar, constand in reduceri ce echivaleaza cu contravaloarea taxelor de studii universitare pentru un an.
Regulamentul de desfasurare al campaniei “Student casa” va fi publicat pe site-ul Grupului Financiar IMOFINANCE (www.imogrup.ro) si va fi disponibil (la cerere) in punctele de lucru IMOINVEST SA din tara.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here