„Record Run 2011” insumeaza peste 10.000 de kilometri in circuitul dintre Rotterdam si Szczecin

0
206
mercedes-la-drum

mercedes-la-drumNoul Mercedes-Benz Actros demonstreaza eficienta in consumul combustibilului
Campionul „Nardo”, la consum scazut, considerat etalon
Transmisiune live online intre 26 iunie si 4 iulie 2011

Rotterdam/Stuttgart – S-a afirmat despre  noul Mercedes-Benz Actros ca ar consuma cu intre trei si sapte procente mai putin combustibil diesel, in comparatie cu cel mai bine vandut Actros MP 3 curent, depinzand de nivelul emisiilor. Aceasta afirmatie, lansata de catre producator cu ocazia premierei mondiale ce a avut loc acum cateva zile in Bruxelles, va fi acum testata in cadrul testului comparativ „Record Run 2011”, ce va avea loc intre 26 iunie si 2 iulie. Ca parte din test, de Duminica dupa-amiaza un Actros 1845 LS nou, ce respecta standardul de emisii Euro 6 si unul ce intruneste standardul Euro 5 au pornit, complet incarcate, pe ceea ce este cunoscut drept un traseu tipic European ce strabate de la Est la Vest ruta de la Rotterdam la Szczecin si returul. Baza statistica pentru efectuarea comparatiei este programata a fi compusa din sase cicluri complete de sofat,  insumand aproximativ 10.000 de kilometri.

Camionul de referinta este Actros 1844 LS MP 3, campion al consumului scazut de combustibil, in forma numita „Nardo”, ce detine recordul curent. Acest autovehicul a atins statutul de campion mondial in 2008, prin consumul minim de combustibil si economia record de CO2 in conditii de laborator la circuitul Italian de curse din Nardo, castigand chiar un loc in Cartea Recordurilor. Desi traseul strabatut acoperea aceeasi distanta de 10.000 de kilometri, atat autovehiculul tractor, cat si semi-remorca au fost optimizate aerodinamic pentru incercarea de doborare a recordului.

Spre deosebire de incercarea precedenta, cele trei combinatii de Mercedes-Benz camion si semiremorca de cursa lunga ce iau parte din in „Record Run 2011” calatoresc pe ruta pornind din Olanda, via Germania, spre Polonia si inapoi, toate acestea in conditii normale de trafic. Multumita masurilor aproape complet automatizate de conducere, cruise control-ului si mentinerii unei viteze medii constante pentru toti cei trei competitor, dar si semiremorcilor standard, acest test ar trebui sa faca posibila marcarea oricarei diferente de consum determinata exclusiv de camionul tractor individual. Rezultatele finale vor fi determinate sambata, 2 iulie 2011, la miezul noptii, atunci cand cei trei competitori vor trece de finishul  de la FutureLand, din Europortul din Rotterdam, dupa terminarea celui de-al saselea ciclu. Autovehiculele vor fi atunci realimentate cu combustibil si vor fi efectuate masuratori pentru ultima data la statia de alimentare Shell Portland din portul Rotterdam. Toate operatiunile de realimentare, sigilarea rezervoarelor de combustibil si a numeroaselor alte componente ale autovehiculelor, dar si evaluarea consumului de combustibil este condusa de catre compania Dekra, experta in evaluare si recunoscuta la nivel international, asigurand astfel ca datele evaluate de catre o parte terta neutra vor fi disponibile de Duminica, 3 iulie 2011.

„Record Run 2011”, sustinuta de catre trei autovehicule Mercedes-Benz Actros poate fi urmarita in direct online, de Duminica, 26 iunie 2011 la www.mercedes-benz.com/record-run. Datele referitoare la consumul de combustibil vor fi actualizate zilnic pentru a face posibila urmarirea progresului acestui test comparativ.

Mai multe informatii despre Mercedes-Benz sunt disponibile la:
www.media.mercedes-benz.ro  si www.mercedes-benz.ro .

Stelian Campean

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here