Creșteri strategice pentru UNIQA Asigurări și UNIQA Asigurări de viață

0
664

 

 

  • UNIQA Asigurări a raportat în primele nouă luni ale anului 2018 o creștere de 7% a vânzărilor de asigurări non-motor, față de aceeași perioadă a anului trecut, înregistrând prime brute subscrise pe acest segment în valoare de 19,4 milioane de euro;

 

  • UNIQA Asigurări de viață a raportat în primele nouă luni ale anului 2018 o creștere de 47% a vânzărilor de asigurări de viață, față de aceeași perioadă a anului trecut, înregistrând prime brute subscrise pe acest segment în valoare de 13,2 milioane de euro.

 

UNIQA Asigurări și UNIQA Asigurări de viață continuă și în cel de-al treilea trimestru 2018 procesul de creștere pe linii profitabile de business, cu accent pe vânzarea asigurărilor de viață și non-motor, confirmând încă o dată alinierea la strategia de vânzări adoptată în 2014. Cea mai importantă evoluție în primele nouă luni ale acestui an s-a înregistrat pe segmentul asigurărilor de viață, în cadrul companiei UNIQA Asigurări de viață, unde s-au vândut polițe în valoare de 13,2 milioane de euro, cu 47% mai mult decât în aceeași perioadă a anului trecut. De asemenea, au crescut cu 7% și primele brute subscrise pe segmentul non-motor, valoarea acestora ridicându-se la 19,4 milioane de euro. Astfel, cele două companii au raportat PBS în valoare de 69 milioane de euro în primele nouă luni ale anului, cu 9% mai puțin față de aceeași perioadă a anului trecut, scădere asumată în contextul strategiei de vânzări ce a vizat reducerea expunerii pe segmentul motor și creșterea potențialului de vânzare a asigurărilor facultative.

 

“Creșterea constantă de anul acesta pe segmentele profitabile pe care am decis să ne axăm începând cu 2014, respectiv asigurări de viață și non-motor, a determinat o diminuare a pierderilor suferite de cele două companii. Acest succes este datorat adoptării unei strategii de business independente ce a vizat limitarea expunerii pe segmentul motor din cauza afluxului de daune cu impact financiar negativ asupra companiei. A fost o decizie asumată și curajoasă în contextul în care piața de asigurări din România continuă să fie dominată de astfel de produse. Totodată, ne bucurăm să observăm că decizia strategică de focusare pe vânzarea asigurărilor facultative se dovedește a fi, în contextul noilor rezultate, o direcție bună pentru cele două companii, vizând atingerea obiectivului de a deveni profitabili în viitorul apropiat”, a declarat Franz Weiler, CEO UNIQA Asigurări.

 

De asemenea, cele două companii continuă să reducă costurile administrative, care se află în scădere cu 14,5% în T3 2018 față de aceeași perioadă a anului trecut.“Această dinamică descendentă a costurilor administrative este datorată eforturilor noastre de eficientizare a proceselor prin creșterea gradului de automatizare și de standardizare a produselor și serviciilor. Reducerea costurilor este o altă prioritate strategică pentru cele două companii în contextul obținerii profitabilității”, a declarat Paul Cazacu, Vicepreședinte – Director General Adjunct – CFO UNIQA Asigurări.

Performanță în scăderea numărului de reclamații

 

UNIQA Asigurări a înregistrat în primul semestru al anului 2018 cel mai mic număr de reclamații, în scădere cu 19% față de aceeași perioadă a anului trecut. Cu un total de 76 de petiții raportate în primele șase luni ale acestui an, compania se clasează pe ultima poziție în topul celor mai reclamate companii de asigurări, conform unui raport publicat de Autoritatea de Supraveghere Financiară.

 

“Ne bucurăm să observăm că eforturile noastre constante în direcția oferirii celor mai bune produse și servicii sunt răsplătite de către clienții companiei. Totodată, faptul că UNIQA Asigurări a înregistrat o scădere considerabilă a numărului de petiții față de aceeași perioadă a anului trecut, în condițiile în care tendința pe piața de asigurări a fost de creștere, este o dovadă a preocupării noastre constante pentru optimizarea proceselor, produselor și serviciilor în conformitate cu nevoile clienților”, a adăugat Iuliana Rusei, Membru al Directoratului – CITO UNIQA Asigurări.

 

UNIQA Asigurări și UNIQA Asigurări de viață vor continua implementarea strategiei de business asumate, menținând în centrul activității sale oferirea de servicii de calitate, centrate pe interesele clienților săi și nevoile de asigurare ale acestora. Pentru perioada următoare, cele două companii vizează evoluția constantă pe segmentul asigurărilor facultative prin adresarea nevoilor specifice identificate în rândul publicului țintă și dezvoltarea de produse în conformitate cu acestea.

 

Despre UNIQA

UNIQA Insurance Group operează pe piața românească din 2008, oferind toate formele de asigurări de bunuri, de răspundere și de persoane. UNIQA Asigurări se numără printre liderii pieței românești de asigurări generale, oferind un portofoliu complet de produse care respectă nevoile clienților și tendințele pieței. Compania se preocupă permanent și acordă o mare importanță dezvoltării de produse și de soluții de asigurări integrate, adaptate nevoilor actuale și stilului de viață modern și dinamic. În 2010, UNIQA a început operațiunile pe piața asigurărilor de viață, lansând compania UNIQA Asigurări de viață. Cu produse de asigurare de viață mixte, la termen și de grup, dar și cu experiența și know-how-ul UNIQA Insurance Group, compania respectă nevoile fiecărui client în parte, găsind soluțiile de asigurare potrivite.

Despre UNIQA Insurance Group

UNIQA Insurance Group, cu sediul central în Austria, este unul dintre cele mai importante și dinamice grupuri de asigurări din Europa Centrala și de Est. Cu aproximativ 40 de companii în 18 țări și 22.000 de angajați, UNIQA oferă servicii de asigurări pentru 9,6 milioane de clienți. În Austria, UNIQA deține o cotă de piață de 22% și a fost desemnată, timp de zece ani, cea mai de încredere companie de asigurări, conform studiului anual al publicatiei Reader’s Digest. Cu UNIQA și Raiffeisen Insurance, Grupul deține două branduri puternice, care îi oferă o bază solidă pentru creșterea viitoare. UNIQA operează în 18 țări din Europa Centrală și de Est: Austria, Albania, Bosnia și Herțegovina, Bulgaria, Kosovo, Croația, Macedonia, Muntenegru, Polonia, România, Rusia, Serbia, Slovacia, Republica Cehă, Ucraina, Ungaria, Elveția și Liechtenstein.

 

 

 

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here