Creste vanzarile firmei tale prin implementarea unui program ERP

0
1571

Cand afacerea dvs. incepe sa se extinda, veti descoperi ca exista o multime de piese in miscare care nu sunt intotdeauna usor de coordonat. Pe masura ce business-ul dvs. evolueaza, s-ar putea sa realizati ca aveti nevoie de un sistem ERP (Enterprise Resource Planning/Sistem de planificare a resurselor intreprinderii) pentru a controla mai bine toate aspectele afacerii, ceea ce va ajuta sa luati decizii bazate pe date concrete.

Ce este ERP?

Planificarea resurselor companiei este o modalitate de a va asigura ca tot ceea ce aveti nevoie pentru afacerea dvs. este bine coordonat. ERP trece dincolo de planul de afaceri si va ajuta sa gestionati usor operatiunile de zi cu zi.

Practic, ERP se remarca prin capacitatea de a reuni oameni, know-how, componente de software si hardware, pe care le face disponibile intregii organizatii, contribuind pe aceasta cale la atingerea obiectivelor specifice si generale ale companiei.

Dincolo de faptul ca, prin intermediul unui sistem ERP, veti putea gestiona toate informatiile care sunt inregistrate la nivelul departamentelor din firma (contabilitate, vanzari, management, promovare etc), acest sistem are si alte beneficii.

Avantajele sistemului ERP

Stiati ca 80% din vanzarile firmei dvs. in acest an vor veni de la doar 20% din clientii existenti? Daca sunteti de mult timp in lumea afacerilor, probabil ca sunteti deja constient de acest lucru. Indiferent de cat de mare este firma dvs, relatiile pe termen lung cu clientii sunt cele care aduc cele mai multe vanzari anuale.

Stiind totul despre cei 20% dintre clienti si concentrandu-te pe partea de marketing, poti foarte usor sa cresti vanzarile, iar acest lucru se poate realiza prin integrarea ERP. Un sistem ERP va strange toate datele esentiale despre clientii tai. Atunci cand echipa dvs. de vanzari are acces la informatii despre clienti (de la istoricul comenzilor precedente pana la interactiunile clientilor anteriori, cat au platit, conditiile de plata, canalul de marketing preferat si produsele / serviciile care ii intereseaza cel mai mult), esti capabil sa concepi o strategie de vanzari care sa se adreseze cumparatorilor la un nivel mai personalizat.

De asemenea, ERP permite conducerii firmei sa observe datele legate de productivitate si sa investeasca resurse suplimentare in strategiile care s-au dovedit cele mai de succes.

Un alt avantaj al integrarii unui program ERP este posibilitatea de a vizualiza toate domeniile principale de afaceri, inclusiv inventarul, care nu este direct legat de procesul de vanzari, dar este la fel de important. Fara aceasta functie, reprezentantii de vanzari nu pot verifica cu usurinta daca nivelurile existente de stocuri sunt suficiente sau daca se doreste o crestere a stocului ca urmare a imbunatatirii modului de a plasa comenzile.

 

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here