CarmOlimp isi mentine tinta privind cresterea profitului, in ciuda secetei

0
186

Seceta din ultimele luni afecteaza grav procesatorii de carne din Romania, care trebuie sa suporte cresteri ale preturilor la cereale.

Cei mai multi procesatori vor suporta din banii proprii aceste cresteri de preturi, care in mod normal ar trebui sa fie transferate in pretul final al produsului. Scaderea consumului nu va permite cresterea preturilor de vanzare a carnii de porc, astfel ca procesatorii vor fi nevoiti sa taie din marja de profit.

In acest sens, procesatorii de carne au nevoie de sustinere in aceasta perioada a anului.

Continuarea perioadei de seceta pune presiune pe procesatorii de carne pentru a creste preturile la produsele finite, din cauza scumpirii cerealelor.

Cel mai putin afectati in aceasta perioada sunt procesatorii, care dispun de capacitati care acopera intreg fluxul de fabricatie, cum este cazul si companiei CarmOlimp.

“Impactul secetei va fi minim la nivelul companiei noastre avand in vedere ca putem controla mai usor costurile de productie. Activitatea CarmOlimp acopera intregul flux de fabricatie, avand in dotare atat terenurile agricole, fermele si fabricile de procesare, cat si lantul de distributie a produselor. Dar cu siguranta procesatorii care sunt dependenti de achizitiile de cereale vor fi afectati grav”, spune Valentin Soneriu, Directorul General al CarmOlimp.

Carmolimp a inregistrat in prima jumatate a anului afaceri de 14 milioane de euro, in crestere cu 20% fata de perioada anterioara si isi mentine previziunile privind atingerea in 2012 a nivelului de 30 milioane de euro. Previziunile au la baza noua strategie a companiei de a se extinde puternic pe segmentul mezelurilor produse in unitatea proprie.

In acelasi timp, in ciuda evolutiei pietei, compania are ca tinta atingerea unei marje de profit superioare celei din 2011.

Despre CarmOlimp
Carmolimp este cel mai mare producator si distribuitor de carne ambalata in atmosfera protectoare la gramaj fix din tara. In prezent, compania opereaza un numar de 50 magazine proprii si peste 60 de unitati in sistem franciza.
Pornita in 1993 ca o afacere de familie, CarmOlimp reuseşte sa controleze intregul flux “de la furca la furculita”, avand in dotare atat terenurile agricole, fermele si fabricile de procesare, cat si lantul de distributie al produselor.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here