Beneficiile masajului terapeutic, după o zi stresantă la birou

0
915

 

Sursa foto: Pixabay.com

 

Masajul este printre cele mai relaxante și liniștitoare senzații pe care le poți experimenta.

 

Timp de secole, oamenii s-au orientat spre masaj ca o modalitate de a destresa. Într-adevăr, studii recente confirmă faptul că masajul reduce semnificativ stresul fizic și psihologic.

 

Studiile clinice arată că terapia prin masaj crește producția de endorfine (substanțe chimice naturale care te fac să te simți bine), serotonină și dopamină; în timp ce reduce nivelurile de cortizol, ritmul cardiac, tensiunea arterială și consumul de oxigen; factori asociați de obicei cu stresul.

 

Dacă nu ați avut niciodată un masaj terapeutic sau a trecut destul de mult timp de la ultimul masaj, tratamentul inițial ar trebui să fie în mod ideal timp de 60 până la 90 de minute, astfel încât terapeutul să poată lucra prin acești mușchi obosiți într-un ritm uniform, pentru a minimiza orice posibil durere în ziua următoare.

 

Dacă sunteți un beneficiar mai regulat de masaj, terapeutul dvs. de masaj vă va ghida în direcția care funcționează cel mai bine pentru dvs. și pentru mușchii dvs.

 

Citește și: 5 meserii care le aduc un venit substantial celor fara bacalaureat

 

Terapia prin masaj vă ajută corpul în numeroase moduri. Masajul poate relaxa țesutul muscular, ceea ce poate duce la scăderea compresiei articulare și nervoase, creșterea intervalului de mișcare a articulațiilor și a mușchilor.

 

Reduce anxietatea

Simțul acela de exaltare după un masaj nu este doar în capul tău. De fapt, mai multe studii recente confirmă faptul că cercetătorii pot măsura efectiv impactul pe care masajul îl are asupra persoanelor care suferă traume emoționale. De asemenea, s-a demonstrat că masajul produce un efect corectiv pentru cei care suferă de anxietate profundă.

Ușurează tensiunea musculară

Complexitatea vieții suburbane moderne i-a făcut pe americani mai tensionați că niciodată – atât psihologic, cât și fizic. Că urmare, leziunile spatelui, rigiditatea articulațiilor și tensiunea musculară sunt în continuă creștere. Din păcate, această este o tendință pe care experții medicali nu o schimbă. Cu toate acestea, un factor care ar putea atenua impactul rigidității musculare este masajul terapeutic.

Îmbunătățește calitatea generală a somnului

Menținerea sănătății este imposibilă fără un somn adecvat. Vestea bună este că cercetătorii au confirmat că terapia prin masaj poate reduce semnificativ incidența insomniei de somn. În plus, efectul terapiei de masaj asupra somnului nu se limitează la nici o grupă de vârstă.

Oferă ameliorarea durerii musculare și articulare

Corpul de dovezi care susține utilizarea masajului pentru tratamentul durerii la nivelul mușchilor și articulațiilor este solid.

 

Fie că este vorba de dureri de spate cronice, de osteoartrită la genunchi, de artrită de mână sau de orice altă formă de reumatism; dovezile sugerează că masajul nu numai că reduce durerea, ci îmbunătățește rază de mișcare și funcția generală.

 

Parcurgerea unui curs de terapie de masaj este adesea primul pas într-o cale către o carieră de masaj terapeut. Persoanele care lucrează cu succes în domenii conexe, cum ar fi practicienii energetici sau chiropracticieni. La aceste cursuri de masaj practicienii energetici sau chiropracticieni, vor beneficia de învățarea de noi tehnici și oferirea de servicii suplimentare în practică lor. Deschiderea unei afaceri private de servicii de masaj este o cale pe care mulți studenți aleg să o ia după finalizarea studiilor.

 

 

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here