Amadeus prezintă noul API cu capabilități NDC

0
637

Amadeus Travel API[i] oferă companiilor aeriene posibilitatea de a se diferenția mai bine prin oferta pe care o propun, si in acelasi timp le ofera agențiilor de turism accesul la un conținut variat și funcționalități extinse.

Printre primele companii care au adoptat soluția se numără AERTiCKET, American Express Global Business Travel, BCD Travel, House of Travel și grupul integrat de turism TUI.

București, 29 iulie 2019. Amadeus anunță lansarea unei noi versiuni îmbunătățite a soluției sale emblematice de Web Services, denumită Amadeus Travel API. Această soluție bazată pe standardul NDC (New Distribution Capability) va oferi agențiilor de turism de la nivel mondial acces prin intermediul conectivității NDC la conținut nou și oferte tarifare provenite de la clienții noștri companii aeriene.

Travix, unul dintre principalii clienți ai programului NDC [X] lansat de Amadeus, a proiectat împreună cu Amadeus soluția și a început să efectueze rezervări NDC în regim normal de utilizare încă de la finele anului trecut.

Odată cu lansarea la nivel global a soluției, o serie de agenții de turism se numără printre primele organizații care o vor adopta, iar acest lucru le oferă acces la conținutul oferit de principalii clienți Amadeus din categoria companiilor aeriene prin intermediul conectivității NDC. Din lista acestor importanți jucători din industrie fac parte AERTiCKET, American Express Global Business Travel, BCD Travel, House of Travel și grupul integrat de turism TUI.

Anunțul reflectă angajamentul companiei Amadeus de a susține adoptarea pe scară largă a standardului NDC prin programul NDC [X] și va ajuta companiile aeriene și agențiile de turism să ofere clienților lor experiențe de călătorie personalizate și diferențiate.

Amadeus Travel API, un API care se integrează cu sistemele existente ale agențiilor de voiaj și le permite să își construiască propriile aplicații personalizate de rezervare a călătoriilor, va fi lansat în mod gradual la nivel global. Soluția va oferi o mai mare funcționalitate agențiilor de turism cliente ale Amadeus prin:

  • Accesul la un nou conținut și la tarifele companiilor aeriene prin intermediul conectivității NDC, alături de conținutul pus la dispoziție prin intermediul tehnologiilor tradiționale, cum ar fi EDIFACT și alte API-uri. NDC este parte integrantă a Amadeus Travel Platform – o platformă care reunește din mai multe surse într-un singur loc tot conținutul legat de călătorie, permițând agențiilor de turism să caute cu ușurință oferte.
  • Flux de lucru simplificat de căutare, comandă și plată, asigurând o experiență mai bună pentru călători.
  • Vânzarea încrucișată a serviciilor auxiliare și up-selling-ul tarifelor de marcă.
  • Funcționalități de modificare și anulare pentru includerea opțiunilor de returnarea sumelor, eliberarea locurilor sau schimbările de rezervări.
  • Acceptarea plăților atât cu cardul de credit, cât și a celor în numerar, cu reconcilierea integrată cu tehnologiile de mid office și back office, asigurând că rezervările NDC sunt pe deplin integrate în procesele agențiilor.
  • Mod optimizat de lucru pe mai multe interfețe, astfel încât clienții să aibă flexibilitatea de a începe o rezervare pe un dispozitiv mobil și să poată alege să încheie rezervarea pe un desktop sau invers.

Rudy Daniello, Vicepreședinte Executiv, Customer Operations, Travel Channels, Amadeus a declarat: ”Pe parcursul ultimului an am lucrat din greu alături de partenerii NDC [X] pentru a dezvolta soluții scalabile și ușor de utilizat, care să ofere agențiilor accesul la conținutul furnizat prin conectivitatea NDC. Acest lucru a devenit acum realitate. Odată cu tehnologia existentă, așteptăm cu nerăbdare să vedem ce conținut nou și interesant vor furniza companiile aeriene pentru a asigura adoptarea la nivel global a NDC. Suntem mândri că suntem deschizători de drumuri în acest domeniu, colaborând cu principalii jucători din industria de turism și implementând soluții cu adevărat inovatoare pentru toți clienții noștri”.

John Mangelaars, CEO al Travix, a declarat: ”Efortul depus alături de Amadeus pentru a dezvolta, a pilota și a lansa soluția sa de servicii Web bazată pe standardul NDC a fost o experiență plină de satisfacții. Prin intermediul acestei soluții, rezervările NDC primesc un impuls important și deja culegem beneficiile și oferim clienților noștri oferte diferite și mai personalizate. Avem o deosebită plăcere să oferim celor de la Amadeus suportul nostru, deoarece astăzi lansează la nivel global soluția pentru clienții lor din categoria agențiilor de turism.”

Amadeus a anunțat recent etape adiționale pentru NDC [X] și parteneriate cu o serie de lideri din industrie, printre care se numără Qantas, Finnair, Flight Centre și Travix. Acest anunț marchează demararea fazei globale de implementare a soluțiilor sale bazate pe tehnologia NDC pentru clienții din categoria agențiilor de turism. În lunile următoare, Amadeus va lansa, de asemenea, Amadeus Selling Platform Connect, versiunea NDC a soluției sale bazate pe cloud destinate agențiilor de turism.

Note pentru editori

Despre Amadeus

Amadeus este lider în furnizarea de soluții de tehnologie și de distribuție pentru industria de turism. Grupurile de clienți includ furnizori de turism (de exemplu, companii aeriene, hoteluri, operatori de transport feroviar, linii de feribot, etc.), vânzători din turism (agenții de turism și site-uri specializate) și clienți finali (corporații și companii de management al turismului).

Grupul Amadeus are în jur de 15.000 de angajați la nivel global, în sediile centrale din Madrid (sediul central corporativ), Nisa (dezvoltare) și Erding (operațiuni), precum și în cele 70 de reprezentanțe Amadeus la nivel global.

Amadeus este listată la Bursa de Valori Spaniolă, sub simbolul „AMS.MC” și este o componentă a indicelui IBEX 35.

Pentru a afla mai multe despre Amadeus, vă rugăm să vizitați www.amadeus.com  și www.amadeus.com/blog  pentru mai multe detalii despre industria de turism.

Urmăriți-ne și pe:

Date de contact:

Camelia Cojocaru/ Managing Partner / Tel.: +0723 927 651/ email : camelia@cojocarupr.ro

 

 

[i] Application Programming Interface (API) este un set de rutine, protocoale și instrumente care permit dezvoltarea software-ului și integrarea dintre diverse aplicații. În cazul în speță, API-urile integrează componente din sistemul GDS (Global Distribution System) Amadeus cu aplicații dezvoltate de terți.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here