Admedia Consulta dezvolta cu fonduri UE prima linie de productie de carduri din plastic din Romania

0
744

Compania Admedia Consulta a investit aproximativ 285.000 de euro in prima linie de productie a cardurilor din plastic din Romania, din care 200.000 de euro au fost sustinuti prin fonduri europene. Admedia Consulta intra astfel pe o piata cu un potential de peste 5 milioane de carduri emise anual.

Linia de productie carduri de plastic tipografica are o capacitate de peste 5000 carduri/ora, oferind o solutie profesionala de carduri personalizate destinate tuturor companiilor ce folosesc astfel de instrumente. Intreaga linie de productie care consta in echipamente tipografice si de print digital reprezinta o solutie moderna pentru industria de publicitate. Presa de tipar multisubstrat asigura versatilitate, principala sa caracteristica fiind tiparul pe suporturi de plastic, pe langa productia cardurilor PVC.
Proiectul este implementat prin intermediul unei finantari nerambursabile in valoare de 200.000 de euro, acordata prin Programul Operational Regional 2007-2013 – Regio. Programul este derulat prin intermediul Ministerului Dezvoltarii Regionale si Turismului. Finantarii nerambursabile i se adauga o contributie proprie a Admedia Consulta, in valoare de aproximativ 85000 euro.
“Spre deosebire de multe alte companii, am inteles ca accesarea unor fonduri nerambursabile reprezinta o oportunitate de dezvoltare pentru noi. Am facut cercetari de piata si am identificat o nisa neexploatata in zona de tipar multisubstrat (plastic si hartie), dar mai ales in zona cardurilor de plastic. Pana acum, piata din Romania oferea doar solutia personalizarii cardurilor gata turnate achizitionate ca materie prima din afara, personalizare efectuata cu ajutorul unor imprimante ce nu ofera o calitate sporita printului si nici o productivitate sporita. Cardurile din plastic reprezinta o piata in continua expansiune si in Romania, iar productia lor in tara ofera o serie de avantaje pentru companiile autohtone precum: costuri scazute, timp de livrare extrem de rapid, calitate sporita, si, mai ales, ofera companiei care le emite posibilitatea de a oferi clientilor carduri cu date variabile la costuri extrem de mici si fara a mai fi pusa in situatia de a gasi artificii suplimentare pentru a efectua o astfel de operatiune”, a declarat Vlad Vlasceanu, Director General Admedia Consulta.
In Romania sunt in prezent emise peste 35 de milioane de carduri, din care valide in circulatie sunt peste 13,5 milioane, inclusiv co-branded si cu functie de moneda electronica.
“Potentialul pietei este enorm avand in vedere ca pana acum cativa ani preponderente erau cardurile bancare. Abia in ultimii ani au inceput sa apara si in Romania alte tipuri de carduri, eliberate in special de retaileri, farmacii si alti astfel de jucatori de pe piata. Pe acest segment piata mai are de recuperat din decalajul pe care Romania il are fata de alte tari din Europa. O alta piata care va avea de castigat este cea hoteliera, linia noastra avand
capacitatea de a oferi hotelierilor carduri personalizate la un cost cu 50% mai mic decat cel platit acum in cazul achizitiei de carduri nepersonalizate”, a declarat Vlad Vlasceanu, Director General Ad Media Consulta.
Utilajele achizitionate cu ajutorul fondurilor europene pot printa atat pe plastic, cat si pe hartie, ceea ce va diversifica materialele produse de companie.
Despre Admedia Consulta
Admedia Consulta este o agentie de publicitate, specializata in productie publicitara, consultanta de marketing, media buying si organizare de evenimente, infiintata in anul 2005, membra a 4 Points Grup.
In anul 2007, Ad Mmedia Consulta a lansat tIMOn – Targul Imobiliar National, evenimentul de marca al pietei imobiliare din Romania, iar in 2011 a completat propria colectie de evenimente cu Salonul MobiDeco.
Tot in 2011, compania si-a inceput implicarea in actiunile de CSR prin organizarea concertului caritabil “Ali Campbell – legendara voce UB40” in beneficiul Fundatiei FARA Romania, organizatie care are ca scop sprijinirea copiilor si tinerilor cu dizabilitati si proveniti de familii monoparentale sarace.
Printre clientii de marca ai Admedia Consulta si 4Points, se numara Adecco Romania, Panzani, Be Igloo, GTC Romania, ADM Farm, Farmexpert, Baumax, Domus Stil si Rin Hotels.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here