Vremea agentiilor imobiliare a trecut – traiasca afacerile de nisa!

0
224

Agentia WHS Imobiliare a fost desfiintata, dupa 10 ani de activitate in piata imobiliara bucuresteana. Pentru ca au vazut o adevarata oportunitate in criza imobiliara, actionarii principali ai acesteia, Stefan Nita si Alexandra Demian, au infiintat o agentie noua, de nisa, bine focusata pe un segment inca neexploatat al pietei: Luxury Real Estate.

 In portofoliul agentiei vor intra doar oferte in exclusivitate, precum castele, vile vechi, vile de patrimoniu sau dezvoltari imobiliare speciale.
Luxury International – o agentie exclusivista
Luxury International anunta inceperea activitatii astazi, 15 septembrie 2010, toate proprietatile aflate in portofoliul agentiei fiind exclusivitati cu preturi incepand de la 700.000 de euro .
Fara a fi speriati de situatia din piata, actionarii considera ca proprietatile premium au fost, pana acum, un segment neexploatat corespunzator si vad in acesta un mare potential. “In comparatie cu vanzarea apartamentelor low si medium class, care reflecta direct situatia economica nationala sau chiar mondiala dintr-un anumit moment, vanzarea proprietatilor premium nu este afectata de sezonalitate. Singura diferenta – majora – este ca acel segment functioneaza dupa reguli diferite, astfel incat intreaga strategie de marketing si de vanzari trebuie indreptata spre publicul de nisa, ba chiar trebuie tinuta departe de publicul larg, care are tendinta sa fie frustrat chiar si de simpla existenta a unor proprietati la preturi exorbitante si care risca, astfel, sa oboseasca agentii de vanzari. Vanzarea de locuinte premium se face high class, bine targetat si cu atentie, promovarea se face pe fieccare proprietate in parte iar vanzarea se face pe fiecare client in parte, cu atentie la fiecare detaliu din viata, preferintele si nevoile acestuia” (Stefan Nita).
Un concept nou
Fara nici o legatura cu tehnicile de promovare si vanzare imobiliara existente, vanzarea de luxury real estate este nu doar un concept nou, ci si o afacere complet diferita. Fiecare proprietate este unica, asa cum fiecare client este unic si va fi tratat in consecinta. “Luxury International nu vinde apartamente sau case, vinde un stil de viata; nu ofera un cumul de servicii care sa-i faciliteze clientului alegerea, ci vinde timp, strategie si o investitie sigura. Concret, fiecare proprietate din portofoliul nostru este exclusivitate Luxury International, este analizata separat, agentia platind pentru expertiza juridica, expertiza tehnica si analiza oportunitatii investitionale. Dupa ce ne asiguram ca totul este in regula, fiecare proprietate este promovata separat; concepem materiale promotionale separate pentru fiecare proprietate in parte, precum si un website in care oferta este prezentata detaliat. “ (Stefan Nita)
Luxury International este o agentie de consultanta si vanzari imobiliare, specializata pe segmentul premium, care are in portofoliu doar proprietati exclusive, care ofera servicii personalizate de marketing, promovare si vanzare de proprietati deosebite, precum castele, vile de patrimoniu sau dezvoltari imobiliare speciale, adresate unui public pretentios si elevat.

 

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here