Vodafone România anunță rezultatele financiare pentru trimestrul încheiat la 30 iunie 2018

0
1196
  • Veniturile din servicii, în termeni organici, au rămas constante în trimestrul încheiat la 30 iunie 2018, în comparație cu aceeași perioadă a anului trecut și au fost de 178,2 milioane de euro
  • Numărul total de clienți a crescut cu 0,6% față de aceeași peioadă a anului trecut, ajungând la 9.638.486
  • ARPU mobil a fost de 6 euro în trimestrul încheiat la 30 iunie 2018

 

București, 25 iulie 2018 – Vodafone România anunță principalii indicatori financiari pentru trimestrul încheiat la 30 iunie 2018, potrivit rezultatelor raportate astăzi de Vodafone Group Plc.

Vodafone România a înregistrat, în total, 9.638.486 de clienți la 30 iunie 2018, ceea ce reprezintă o creștere cu 0,6% față de aceeași perioadă a anului trecut. Din numărul total de clienți, 8.903.562 sunt utilizatori ai serviciilor mobile.

ARPU mobil al Vodafone România a fost de 6 euro în cele trei luni încheiate la 30 iunie 2018. Veniturile din servicii aferente trimestrului încheiat la 30 iunie 2018 au ajuns la 178,2 milioane de euro și au rămas constante în comparație cu aceeași perioadă a anului precedent, în pofida impactului negativ al tarifelor de interconectare (Mobile Termination Rates) de la 0,96 eurocenți/minut, la 0,84 eurocenți/minut pentru apelurile de voce mobilă.

La 30 iunie 2018, abonații Vodafone România reprezentau 41,4% din baza de clienți mobili, iar utilizatorii serviciilor preplătite, 58,6%. Ponderea abonaților în baza totală de clienți mobili a crescut cu 0,9 puncte procentuale față de aceeași perioadă a anului precedent.

Consumul de date mobile a crescut cu 68% în trimestrul încheiat la 30 iunie 2018, comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut.

„În trimestrul trecut, am continuat demersurile pentru a deveni un jucător convergent complet, prin încheierea unui acord pentru servicii wholesale în urma căruia vom lansa pachete de servicii fix-mobil. Odată finalizată, achiziția UPC România ne va permite să ne consolidăm poziția pe segmentul fix-mobil. De asemenea, ne-am concentrat pe calitatea rețelei pentru a le a oferi clienților noștri cea mai bună rețea, atât în România, cât și în roaming, reușită confirmată de recunoașterea de Cea mai bună rețea pentru roaming în Europa acordată de Speedtest by Ookla”, a declarat Murielle Lorilloux, CEO Vodafone România.

La 30 iunie 2018, Vodafone România avea, în total, 9.638.486 de clienți, dintre care 8.903.562 de utilizatori ai serviciilor mobile, 574.765 de clienți M2M și 160.159 de utilizatori de servicii fixe.

Vodafone România este o divizie a Vodafone Group Plc., unul dintre cele mai mari grupuri de telecomunicații mobile din lume, care oferă o gamă de servicii ce include voce, mesaje, date și comunicații fixe. Vodafone Group are divizii în 25 de țări, 46 de rețele mobile partenere și operațiuni de broadband fix în 18 țări. La 30 iunie 2018, Vodafone Group avea 534,5 milioane de utilizatori ai serviciilor mobile și 19,9 milioane de utilizatori ai serviciilor broadband fix, incluzând India și toți clienții Vodafone din entitățile create în urma unor fuziuni și asocieri. Pentru mai multe informații, accesați www.vodafone.com.

 

 

 

 

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here