Veranda Mall inițiază un amplu proces de expansiune Extinderea vizează creșterea ofertei de divertisment

0
273

Bucureşti, 14 Mai 2018 – Veranda Mall a intrat într-un amplu proces de extindere, ca urmare a cererilor venite din partea clienților săi. Lucrările suplimentare vizează întregirea mall-ului cu peste 6000 mp de spații noi, în special spații de divertisment. Mixul de chiriași Veranda Mall va include World Class România, sucursala centrală BCR a Sectorului 2 și un cinematograf Multiplex cu 10 săli de proiecție.

Investițiile sunt estimate la 10 milioane de euro.

 

Lucrările de reconfigurare au ca scop extinderea ofertei către comunitatea Veranda Mall. Această extindere vizează în principal complementarea spațiilor existente cu noi spații destinate distracției și alte opțiuni pentru petrecerea timpului liber. Astfel, în urma extinderii, spațiile de restaurante și divertisment vor atinge un procent de 22% din totalul centrului comercial, o creștere cu 12 procente. Această creștere este în ton cu tendințele internaționale în ceea ce privește transformarea centrelor comerciale în centre de „lifestyle”. În piețele mature, se observă o înclinare către suplimentarea spațiilor destinate petrecerii timpului liber (cinematografe, restaurante, divertisment, fitness) până la un procent de 25% – 30% din suprafața închiriabilă*.

 

“Încă de la început, stabilirea unui mix optim de chiriași a reprezentat un punct-cheie în apropierea față de comunitatea Veranda, dar și un element central al poziționării ferme pe piață ca mall de proximitate. Veranda va putea fi definit ca un centru de proximitate, dar și de lifestyle. Strategia de business pentru anul acesta a vizat și vizează extinderea spațiului comercial, întrucât ne dorim să fim singurul reper pentru consumatorii din zona Obor, oferindu-le acestora alternative de activități complexe și complete. În acest sens, este stabilită anul viitor și deschiderea unui cinematograf. În plus, avem discuții avansate cu branduri cunoscute din zona sport și fashion, care vor fi anunțate la momentul potrivit”, a declarat Valentin Dobrescu, noul Director Veranda Mall.

 

Valentin Dobrescu are o vastă experiență în domeniul imobiliar, în special în direcția expansiunilor și a dezvoltării. A ocupat funcția de Director Imobiliar la Hypermarketul Real, Director de Expansiune și Portofoliu la Takko Fashion, GM la Pepco România, iar din 2015 a fost numit Director de Proprietate și Investiție la Pepco, pentru Europa Centrală și de Est (membru al Consiliului Directorilor). Punctele forte ale lui Valentin constau în conducerea negocierilor pentru locații cheie sau parteneri strategici, precum și în negocierile contractelor de închiriere pentru a crea un cadru de dezvoltare reciproc favorabil chiriașilor si proprietarilor.

 

Gradul de ocupare actual al Veranda Mall ajunge la 96% din suprafața închiriabilă.

 

 

 

 

Despre Veranda Mall

Veranda Mall este primul centru comercial de proximitate din București, dezvoltat de Professional Imo Partners S.A. (fosta Prodplast Imobiliare S.A.), în zona Obor, inaugurat pe 27 octombrie 2016. Proiectul are o suprafață totală de aproape 30.000 de metri pătrați, incluzând spații comerciale, restaurante, cafenele și o zonă verde de 15.000 mp. Printre chiriași se numără Carrefour, H&M, CCC, Deichmann, LC Waikiki, Orsay, C&A, Noriel, Pepco, Gerovital, Yves Rocher, Optiblu, Sensiblu, Metropolis, KFC, Starbucks, Pizza Colosseum, McDonald’s, Salad Box, Toan’s, English Home, Orange, Arsis-Vodafone și IQ BOX – Telekom.

 

 

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here