Tinerii care inovează afacerile românești

0
407

Te-ai gândit vreodată că vizita la stomatolog poate să însemne o oră de relaxare? 14 tineri au reușit să transforme ședințele de la clinicile dentare în consultații creative, care pun accentul pe prietenie, încredere și zâmbete sănătoase. Au stat de vorbă cu medici, cu pacienți, s-au grupat în mai multe echipe și au creionat o serie de soluții inovative pentru clinicile dentare. Au crezut în ei, i-au motivat și le-au asigurat toată logistica de care au avut nevoie reprezentanții clinicilor Junior and Family Dental Center, o serie de clinici stomatologice cu prezență în București și Iași. Totul s-a desfășurat în cadrul proiectului Insights, dezvoltat de Fundatia Romanian Business Leaders, proiect care își propune să ajute companiile din România să interacționeze cu tineri care vin cu soluții concrete la problemele reale de business.

 

14 liceeni și studenți din Focșani, Bârlad, Râmnicu Vâlcea, Oradea, Iași, Cluj și București au dezvoltat sub cupola proiectului Insights o serie soluții care să îi ajute pe oameni să meargă cu încredere la o consultație stomatologică, să aibă o grijă mai mare de sănătatea lor dentară, să își cunoască problemele dentare și să dezvolte un zâmbet sănătos. Tinerii au avut la dispoziție cateva zile să găsească cele mai eficiente modalități pentru rezolvarea problemelor cu care se confruntă clinicile Junior and Family Dental Center.

 

,, Proiectul ,,Insights” a fost cel mai bun lucru la care am putut participa ca viitor antreprenor român. Am muncit și ne-am distrat timp de trei zile pentru a avea o soluție demnă de implementat de clientul nostru. Sunt un om al schimbărilor în sine și cred cu tărie că toată această tornandă de sentimente și trăiri pe care le-am simțit de-a lungul ,,Insights” m-au redefinit ca persoană și m-au transformat într-o versiune mai bună a mea”, a declarat Alexandra Ivașc unul dintre participanți.

 

 

40% dintre români nu au mers la medicul stomatolog. Ce presupune campania ,,Smile, it’s free”

 

Tinerii Insights au dezvoltat pentru clinica din București campania ,,Smile, it’s free”. Proiectul presupune implementarea unui vehicul mobil, Dental Mobilul, care să se deplaseze prin oraș și să ofere consultații, montarea unui photobooth în zona publică și crearea unei zone de relaxare în interiorul clinicii. La Iași, participanții Insights au gândit o aplicație specifică pentru pacienți, un tur virtual al clinicii și un design nou al website-ului.

 

,, Întreaga experiență cu proiectul Insights a fost una productivă pentru business-ul nostru, atât ca interacțiune fresh, dar mai ales din perspectiva unor propuneri pe care le putem pune în practică imediat. A fost timp de calitate, ce reprezintă un câștig de ambele părți imposibil de cuantificat. Recomand experiența Insights tuturor antreprenorilor, indiferent de mărimea business-ului lor sau de domeniul de activitate. Acești tineri și acest proiect vor însemna pentru voi o experiență plăcută!”, a declarat Dan Drăghici, fondatorul Junior and Family Dental Center.

 

 

,,România are nevoie de tineri creativi. Recent a ieșit un alt barometru UE care ne încadrează pe ultimele locuri la inovație în Europa, iar principalele motive declarate de firme sunt legate de costurile mari. Poate că nu reușim să suplinim eforturile de inovație din interiorul companiilor, dar prin Insights ne dorim să creștem apetitul și deschiderea firmelor către soluții noi, creative, la problemele de business pe care le au. Și deja începem să avem exemple de succes în care companiile au preluat din ideile generate la Insights și chiar au început să lucreze cu tinerii pentru implementarea lor”, a declarat Alin Claudiu Apostu, managerul proiectului Insights.

 

Insights reușește din nou să ajute tinerii să interacționeze și să cunoască mediul de afaceri din România. După proiectul desfășurat în parteneriat cu City Grill, a urmat colaborarea cu clinicile Junior and Family Dental Center, unde liceeni și studenți, fără experiență, dar inovativi, au putut genera idei și soluții pentru rezolvarea problemelor de business cu care se confruntă compania. Două dintre soluțiile propuse au început deja să fie implementate alături de echipele ce le-au generat. O echipă lucrează la distanță pe bază de proiect, iar cealaltă a fost integrată într-un program de internship în companie.

 

 

 

Testimonial video de la lansarea proiectului Insights aici: http://bit.ly/2vFrSzV

 

Pe tine cum te putem sprijini?

 

Alin Claudiu Apostu – Project Manager Insights

alin.apostu@rbls.ro | 0726.872.575

 

 

Despre Insights

Prin Insights creăm contextul pentru companiile din România să interacționeze cu tineri care vin cu soluții la problemele reale de business. Acest context creează valoare atât pentru tineri cât și pentru companie.

 

Despre Romanian Business Leaders

Fundația Romanian Business Leaders este o comunitate de antreprenori, manageri și profesioniști români din diverse domenii. Ceea ce ne unește este dorința de a contribui la un bine public dincolo de interesele de companie, industrie sau domeniu. Credem că România va fi o țară mai bună pentru business atunci când va deveni o țară mai bună pentru oamenii ei. www.rbls.ro

 

Despre Junior and Family Dental Center

Junior and Family Dental Center sunt o serie de clinici stomatologice cu prezență în București și Iași. Serviciile pe care le oferă sunt de stomatologie generală, protetică, implantologie, chirurgie orală, dentiție temporară, ortodonție și consiliere psihologică. Clinicile alături de laboratorul de tehnică dentară Draghici Dental cumulează peste 1 milion de euro cifră de afaceri.

 

 

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here