Tehnici de vanzare pe care inca nu le-ai incercat

0
802

Cea mai mare greseala pe care multi antreprenori o fac in decursul activitatii lor de vanzare este ca se concentreaza mai ales pe produsul sau serviciul lor. Insa ceea ce trebuie facut este ca vanzatorul sa insiste pe ceea ce marfa respectiva poate face pentru client, deoarece acest lucru este important pentru orice consumator. Online tehnicile de vanzare sunt diferite, spre exemplu la Bumstock.com, avem in vedere oferirea de reduceri periodic si fidelizarea clientilor. Cei mai buni clienti sunt cei care comanda des.

Un produs de imbracaminte poate fi realizat din materiale extrem de bune pentru cel care il cumpara, dar avantajele prezentate nu se opresc aici. Trebuie accentuat si faptul ca acel produs poate face clientul sa arate mai bine, ofera corpului caldura sau racoarea necesara si persoana il poate cumpara la un pret avantajos la un moment dat  Intotdeauna este necesar sa te concentrezi pe modul in care clientul va beneficia de calitatile marfii oferite la vanzare.

Orienteaza-ti eforturile in vanzare catre persoanele care sunt cele mai predispuse in a cumpara un anumit bun. Cele mai indicate segmente de clienti sunt cele care au un interes deosebit in produsul sau serviciul tau, dar si resursele financiare pentru a-l achizitiona. Ei sunt persoanele care vor cumpara cel mai rapid si fara sa se gandeasca prea mult la alte aspecte negative.

Daca vinzi haine ieftine pentru dama, toate tehnicile de vanzare pe nisa respectiva vor fi focusate pe modul in care cumpara femeile, majoritar bazat pe emotie. Vinde catre cei care au deja un copil sau care stii ca ar fi interesati sa cumpere haine drept cadou si arata-le cum produsele tale sunt superioare.

Un alt aspect care nu trebuie neglijat in vanzari sunt motivele pentru care un client ar fi interesat sa cumpere de la firma ta si nu de la una concurenta. Expertii sugereaza ca este necesar sa vii cu un numar de caracteristici suplimentare care le vor da oamenilor un impuls determinant sa achizitioneze de la tine.

Multe persoane nu sunt tentate sa iasa din zona proprie de confort pentru ca sa incerce ceva nou, deci cade in sarcina ta sa ii faci sa colaboreze cu compania ta. De exemplu, ii poti convinge ca produsul sau serviciul tau functioneaza mai rapid, este mai putin costisitor si are un nivel de calitate mai ridicata a componentelor.

Stai fata in fata cu clientii, deoarece cheltuirea unor sume semnificative de bani pe publicitatea in mijloace de comunicare din mass media, materiale tiparite sau prin intermediul Internetului nu sunt de ajuns pentru antreprenorii care doresc sa isi construiasca o afacere de durata si bazata pe relatii stranse cu clientii lor.

Nu exista nicio modalitate rapida de a atrage si fideliza cumparatorii, ci abordarea personala este esentiala cu clientul, si daca acest lucru nu este fata in fata, se poate rezolva cel putin printr-o convorbire telefonica.

Concentreaza-te si pe vanzarile ulterioare, deoarece un numar convarsitor din totalul vanzarilor sunt realizate prin mijloace informale. Ele sunt rezultatul transmiterii unor opinii personale ale diferitilor oameni catre prietenii sau asociatii lor pentru a cumpara un anumit produs ori serviciu, deoarece persoanele respective au fost multumite de achizitia lor.

Prin urmare, focuseaza-te pe dezvoltarea viitoare a unor relatii de afaceri si fii atent cu fiecare cumparator. Tot ceea ce trebuie facut este sa urmaresti felul in care ai putea incheia si vanzarile ulterioare. In acest fel vei crea o experienta satisfacatoare in cursul careia clientul tau va cumpara produsul sau serviciul din nou tot de la tine sau le va spune cunostintelor sale despre firma ta si ofertele de calitate pe care le ai.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here