Skol dă premii de 1000 lei pe zi românilor pentru plata facturilor la utilități

0
669

București, 13 februarie 2023: În contextul economic actual, marcat de scumpiri semnificative,  plata facturilor la utilități este motivul principal de îngrijorare pentru 66% dintre români. Cu scopul de a veni în sprijinul lor, Skol a lansat campania promoțională Cu Skol te răcorești și factura îți plătești”, oferind românilor, în perioada februarie-mai, premii de 1000 de lei pe zi pentru plata facturilor lunare.

Conform studiului Omnibus* realizat de Reveal Marketing Research pentru marca Skol în luna ianuarie 2023, top 3 al categoriilor de cheltuieli pentru care cei mai mulți români anticipează creșteri în acest an sunt utilitățile (86%), alimentele (73%) și combustibilul (52%). Conform cercetării, factura la utilități (lumina, gaze, apă, întreținere) are o pondere estimată de 25% din totalul cheltuielilor unei familii, cu o valoare medie de 577 lei.

Astfel, într-un moment greu pentru români din punct de vedere financiar, berea lor preferată le este aproape și le vine în ajutor cu plata utilităților. Mecanismul de participare la promoție este simplu: la orice produs Skol cumpărat, sticlă, doză sau pet, codul de sub capac sau cheiță se trimite prin sms la numărul 1830 sau se înscrie pe www.racorestebarbatul.ro, iar cei înscriși pot câștiga, prin tragere la sorți, un voucher de 1000 de lei zilnic pentru plata facturilor.

 

 „Contextul socio-economic din ultimii doi ani ne-a afectat pe toți, fără excepție. Obiectivul principal al campaniei «Cu Skol te răcorești și factura îți plătești» a fost să venim în ajutorul românilor cu o soluție palpabilă, care să răspundă nevoilor lor și să-i ajute să treacă mai ușor prin această perioadă. Cu umorul caracteristic brandului Skol, campania promoțională oferă românilor şansa de a câştiga 1000 de lei zilnic pentru a-şi plăti facturile lunare”, declară Mihaela Hristea, Vicepreședinte Marketing Tuborg România.

 

Prezent de 25 de ani pe piața românească, Skol este un brand apropiat de români, ce a dezvoltat de-a lungul vremii numeroase campanii relevante. Începând din anul 2021, Mihai Bobonete și Mihai Rait au devenit ambasadori de brand și actorii principali în execuțiile sub sloganul Răcorește Bărbatul. Promoția „Cu Skol te răcorești și factura îți plătești” marchează continuarea colaborării cu cei doi ambasadori prin realizarea unor noi materiale pline de umor, pe care le vom regăsi în campania media atât la TV, cât și online.

Campania se desfășoară în perioada 1 februarie – 15 mai 2023, iar extragerile au loc săptămânal, oferind câte un premiu de 1000 de lei zilnic.

 

###

 

Despre Tuborg România (URBB)

Tuborg România este unul dintre cei mai mari producători de bere de pe piaţa locală și singurul berar din București dezvoltat printr-o investiție greenfield. Tuborg România are un portofoliu format din mărci internaționale și românești, care include și o selecție variată de beri speciale. În prezent, portofoliul include: Tuborg, Carlsberg, SKOL Original, Holsten, Guinness, Kilkenny, Weihenstephaner,  Grimbergen, Kronenbourg 1664 Blanc, Bucur, Somersby, precum şi Granini pe piaţa băuturilor răcoritoare.

 

###

 

Contact media:

Andreea Cohuț, PR manager WefflerMark

[email protected], (+40) 740 052 831

 

 

###

 

Studiul* Reveal Marketing Research realizat pentru SKOL a evidențiat și alte date relevante:

  • Cele mai importante cheltuieli în bugetul familiilor sunt reprezentate de alimente (29%) și utilități (25%). Alimentele au o pondere semnificativ mai mare în bugetul familiilor mature (39%), în timp ce utilitățile au o pondere mai mare în bugetul familiilor mature (30%) și al maturilor fără partener (30%).
  • În ceea ce privește cheltuielile românilor, conform cercetării reiese că românii cheltuie în medie 3,320 lei lunar. Valoarea cea mai mare este alocată cumpărăturilor de alimente, cu 1078 lei, urmată de facturile de utilități cu 577 lei.
  • Pentru familiile mature (+55 ani), îngrijorările față de creșterea cheltuielilor (88%) și conflictul din Ucraina (44%) sunt semnificativ mai mari decât pentru întreg eșantionul, unde valorile sunt 77%, respective 31%. Familiile moderne (25-44 ani) sunt semnificativ mai mult preocupate de criza economică (58%), iar familiile tradiționale (30-54 ani) de creșterea ROBOR și IRCC (31%).
  • Pentru milenialii singuri, anticiparea creșterilor de costuri cu transport/combustibil (70%) și chirie (42%) este semnificativ mai mare decât pentru total (cu 51%, respectiv 12%). Tinerii profesioniști anticipează în mai mare măsură creșteri la rata creditului pentru locuință (32%) și chirie (21%), în timp ce familiile moderne anticipează în mai mare măsură creșteri de costuri pentru vacanțe (28%) și rate la credite de nevoi personale (23%).

 

*Cercetare realizată de Reveal Marketing Research pentru Skol România în ianuarie 2023, prin metodologia CAWI (chestionare autoaplicate online), pe un eșantion reprezentativ la nivel național de 1003 persoane, femei și bărbați, cu vârsta de peste 18 ani.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here