SAP lansează 10 funcționalități noi de Experience Management (XM)

0
563
Man shopping in bicycle shop --- Image by © Samantha Mitchell/Image Source/Corbis

București – Mai 2019 La trei luni de la finalizarea achiziției companiei Qualtrics, SAP lansează zece funcționalități noi, care combină datele referitoare la experiență (X-data) cu cele operaționale (O-data), pentru măsurarea și îmbunătățirea celor patru piloni cheie în experiențele de business: client, angajat, produs și brand. Introducerea acestui sistem stabilește un nou standard în soluțiile software pentru afaceri și schimbă modul în care consumatorii și companiile interacționează unul cu celălalt.

 

Utilizarea celor două tipuri de date, X-data și O-data, permite companiilor să fie conectate permanent la dorințele și intențiile clienților, angajaților, furnizorilor și partenerilor. Noile funcționalități (patru pentru experiența consumatorilor – CX, trei pentru experiența angajaților și trei pentru cercetarea de piață) integrează X-data direct în soluțiile de business, precum sistemele CRM, ERP sau HCM, pentru a stimula acțiuni și îmbunătățiri continue.

 

“X și O sunt două elemente de care toată lumea trebuie să țină cont în business. Experience Management reprezintă noul etalon pentru companiile de succes. SAP se angajează să-și ajute clienții să inoveze, să crească”, a declarat Bill McDermott, CEO SAP, în cadrul ediției cu numărul 30 a conferinței anuale SAPPHIRE NOW.

 

Cele zece funcționalități SAP le oferă organizațiilor o platformă integrată de Experience Management (XM) care utilizează X-data și O-data. Astfel, companiile pot centraliza datele referitoare la experiențele din orice punct relevant de contact ale clienților și angajaților, într-un sistem unic la nivelul întregii organizații. În acest mod, companiile se pot conecta simplu la principalii acționari: clienții și angajații. Ele pot conecta datele X la operațiunile și procesele de business pentru a înțelege de ce au loc schimbări, pentru a indentifica tendințe ascunse și pentru a face recomandări în mod automat în vederea corectării acțiunilor care nu dau rezultate și pentru a le amplifica pe cele pozitive. De asemenea, organizațiile pot acționa în timp real, iar acest lucru va conduce la loializarea consumatorilor și angajaților.

 

”Trăim în economia experiențelor în care organizațiile fie se luptă din greu în mod deliberat să urce în top, fie se prăbușesc fără să-și dea seama. Diferența dintre companiile de succes și cele care eșuează este că primele înțeleg cum X-data și O-data pot conlucra pentru a relata ce se întâmplă într-o organizației, de ce se întâmplă și ce acțiuni pot fi întreprinse în timp real pentru a livra rezultate pozitive de business“, este de părere Ryan Smith, Co-fondator și CEO Qualtrics.

 

Pentru experiența consumatorilor (CX), SAP a introdus funcționalități de Experience Management (XM) în suita sa de soluții SAP C/4HANA, creând astfel soluții puternice în cloud pentru vânzări, marketing, comerț și customer service. Platforma integrată de customer experience (CX) permite companiilor să rămână conectate, să înțeleagă și să acționeze în urma informațiilor relevante care vor influența deciziile de cumpărare și loialitatea consumatorilor.

 

Pentru experiența angajaților, SAP a introdus trei soluții de XM care transformă platformele deja existente de HR în sisteme de acționare complete la nivelul întregii organizații. Dezvoltate direct în sistemele HR deja existente, soluțiile XM colectează date despre experiențele salariaților pe toată durata cât sunt angajați în companie și permit managerilor și liderilor HR să rămână conectați, să înțeleagă și să acționeze în infrmațiilor relevante care vor atrage și reține specialiști talentați.

 

 

 

###

 

Despre SAP

SAP este lider de piață pe segmentul soluțiilor software pentru afaceri. În prezent, compania are peste 425.000 de clienți în 180 de țări, pe care îi susține în gestionarea cu succes a tuturor factorilor disruptivi aduși de economia digitală, contribuind la simplificarea proceselor de business și oferind platforma necesară pentru dezvoltarea unei strategii digitale sustenabile. 77% dintre toate tranzacțiile la nivel global trec printr-un sistem SAP.

 

Despre SAP România

SAP România, subsidiara locală a SAP SE, și-a început activitatea în 2002, numărându-se printre primii furnizorii IT locali de top. În ultimii 16 ani, compania a contribuit semnificativ la dezvoltarea mediului de business local și la transformarea digitală a organizațiilor. Astăzi, circa 600 de companii din România utilizează soluțiile SAP, din industrii precum utilități, transporturi, bănci, asigurări, retail sau producție. De asemenea, 95% dintre cele mai mari 300 de companii pe plan local sunt clienți SAP.

În 2011, SAP a demarat un proiect de investiții în România, prin deschiderea celui mai important centru de consultanță pentru tehnologiile SAP din Europa, care deservește clienții din Europa, Orientul Mijlociu și Africa, cu ajutorul a peste 650 de angajați. Pentru mai multe informații, vizitați www.sap.ro.

 

 

###

 

 

Notă către editori:

Pentru a viziona și descărca materiale foto în format digital, vă rugăm accesați www.sap.com/photos. Pe această platformă puteți găsi materiale foto la rezoluție mare care pot fi utilizate în cadrul publicațiilor dvs. Pentru a viziona materiale video cu diferite topicuri, accesați www.sap-tv.com. Pe acest site sunt accesibile clipuri video care pot fi integrate pe pagini personale de internet, pot fi distribuite via e-mail sau vă puteți înregistra pentru feed-uri RSS din partea SAP TV. Urmăriți SAP pe Twitter și pe Facebook.

Clienții interesați de produsele SAP pot contacta SAP România la tel: 031.225.2812.

 

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here