REWE Romania lanseaza campania „Ice Age 4”

0
199

Compania REWE Romania desfasoara in aceasta vara, odata cu lansarea nationala a filmului „Epoca de Gheata 4 – Continente in deriva”, in exclusivitate la Penny Market si Penny Market XXL, campania “Epoca de Gheata 4”.

Campania initiata de REWE Romania aduce asocierea cu o licenta bine cunoscuta la nivel mondial: filmul Epoca de Gheata. Campania a inceput odata cu  lansarea oficiala in Romania a celui mai nou film – Epoca de Gheata 4 – Continente in deriva, pe 6 iulie 2012.
“Campania se va desfasura pe perioada verii, in lunile iulie si august, exclusiv in reteaua de magazine Penny Market si Penny Market XXL, in limita stocului de cartonase disponibil. Ea se adreseaza in special familiilor cu copii dar si persoanelor pasionate de acest film de animatie de cea mai buna calitate”” au declarat reprezentantii REWE Romania.

Colectia de 24 de cartonase 3D, toate in stilul Ice Age, cu diverse personaje ale noului film – Continente in Deriva, poate fi realizata numai cumparand din magazinele Penny Market si Penny Market XXL.
Exista 2 modalitati de acordare a cartonaselor: la valoarea bonului (la fiecare 25 de lei cheltuiti clientii primesc la casa de marcat un cartonas Ice Age) si la cumpararea anumitor produse participante. Produsele participante se vor schimba saptamanal si sunt comunicate atat in magazin, in pliantul saptamanal cat si pe site.

Noul film aduce personaje noi, personaje care se vor regasi in colectia de cartonase de la Penny. Cum bine se stie, filmul este combinatia ideala de comedie si aventura, potrivita unui public larg: atat copiii, cat si adultii au devenit de-a lungul timpului fani
infocati ai acestei serii.

Pana in prezent, fiecare film Ice Age a inregistrat un succes mai mare de box office decat filmul precedent.  

Partea frontala a fiecarui cartonas prezinta o poza tridimensionala a unui personaj Ice Age,  iar pe spate se regaseste o scurta caracterizare a personajului din film. Fiecare cartonas este impachetat intr-un pliculet opac si sigilat, fapt care sporeste suspansul si dificultatea de a colectiona intregul set de cartonase.

Albumele au o coperta 3D si sunt special concepute pentru a colectiona cele 24 de cartonase. in interior sunt prevazute cu un spatiu special destinat fotografiei titularului albumului. Albumele sunt expuse pe un display special in magazine si  costa  9,99 LEI.
La sfarsitul campaniei , in anumite locatii, vor fi organizate  zile in care colectionarii vor putea face schimb de cartonase la magazin. Informatiile despre aceste evenimente vor fi disponibile pe site si in pliant. Pana atunci insa, cei care doresc sa faca schimb de cartonase o pot face si prin intermediul site-ului si pe pagina de Facebook.

Promovarea campaniei se face la nivel national prin spoturi TV si radio, presa, pliante saptamanale, materiale POS dar si pe site-ul: http://iceage4.penny.ro/index.php, precum si pe pagina de Facebook: https://www.facebook.com/pages/Penny-Market-Romania/100143230132105

Despre REWE Romania:

Penny Market este conceptul de succes al grupului german REWE si unul din cei mai activi retaileri din Romania. Alaturi de cele 125 magazine Penny Market, compania mai opereaza pe piata romaneasca 6 magazine Penny Market XXL.
Compania este parte a REWE Group unul dintre cele mai importante grupuri din Europa care activeaza in retail și turism. in prezent, 330.000 de angajati lucreaza in cadrul REWE Group in 14 tari europene, iar cele aproximativ 15.000 de magazine au generat o cifra de afaceri de peste 53 miliarde de euro.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here