Numire cheie la nivelul boardului Carrefour România: Alina Gamauf își extinde expertiza asupra departamentelor de Expansiune și Property

0
726
  • Alina Gamauf este noul Director de HR, Corporate Affairs & CSR, Expansiune și Property în cadrul Carrefour România;
  • De la intrarea pe piața locală în anul 2001, când a deschis primul hipermarket din România, Carrefour a implementat un plan de dezvoltare în regim multiformat;
  • Susținerea amprentei fizice rămâne un obiectiv strategic al Carrefour și în 2023, ca pilon al modelului omnichannel.

 

 

București, 10 iulie 2023 – Carrefour România face o numire strategică în boardul  companiei. Începând cu 1 iulie, Alina Gamauf, Membru al Comitetului Executiv al Carrefour România, responsabil al departamentelor de Resurse Umane, Corporate Affairs și CSR, își extinde domeniul de activitate, preluând conducerea departamentelor de Expansiune și Property. 

 

Anul acesta vom continua un ritm de expansiune susținut, în toate formatele. Abordăm expansiunea nu doar în mediul fizic, prin rețeaua noastră de magazine, ci și în mediul online. Astfel, pentru a îndeplini viziunea noastră de omnicanalitate, avem nevoie atât de o strategie solidă de gestionare a activelor imobiliare și a planului de expansiune, cât și de o echipă puternică. Îi mulțumesc Alinei pentru că ne este alături și îi doresc mult succes în toate proiectele!”, a declarat Julien Munch, CEO Carrefour România.

 

Alina Gamauf își continuă parcursul alături de Carrefour România la conducerea unor departamente cheie

 

Alături de noua sa echipă, Mihai Tomescu, în calitate de Director Expansiune Hypermarket, precum și de Bogdan Jigman, Director Property & Expansiune pentru formatele Market, Express, Supeco, dar și Sediu și Centre Logistice, Alina va gestiona activele imobiliare ale companiei.

 

Mă raportez la această nouă provocare cu recunoștință, fiind onorată de încrederea acordată de echipa națională și internațională. Totodată, doresc să le mulțumesc colegilor mei, Mihai și Bogdan, pentru rezultatele obținute în cadrul diviziilor de Expansiune și Property. În continuare, ne vom dedica obiectivului strategic al Carrefour România de a ajunge la cât mai mulți clienți, cu o gamă de produse diversificată, preponderent locală, încorporând în evoluția de la tradiționalul brick & mortar la o experiență de retail modernă soluții digitale și servicii inovatoare. Reușim să facem acest lucru de 22 ani printr-o rețea interconectată de retail, care astăzi cuprinde peste 400 de magazine multiformat”, a declarat Alina Gamauf, Membru în Comitetul Executiv al Carrefour România.

 

Alina are peste 15 ani de experiență în domeniul Resurselor Umane, atât la nivel local, cât și internațional, în țări precum Austria, Germania și Italia. În ianuarie 2021, s-a alăturat echipei Carrefour România în calitate de Director Resurse Umane; pe durata mandatului său și împreună cu echipa, a obținut certificarea de Top Employer și revalidarea certificării Standardului European și Internațional privind Egalitatea de Gen. În august 2021, Alina a preluat echipele de CSR și Public Affairs, alături de care a implementat o multitudine de proiecte cu impact durabil în comunitate, precum și la nivelul organizației.

 

Echipa Carrefour România este formată din peste 15.000 de angajați în cele peste 400 de magazine multiformat: hipermarket, supermarket, discounter (Supeco), proximitate, în centrele logistice și sediul central. În calitate de angajator important pe piața locală de retail, Carrefour România creează oportunități ca angajații săi să se dezvolte profesional. O astfel de inițiativă este Școala de Lideri, proiect dezvoltat în parteneriat cu Academia de Studii Economice din București și lansat în septembrie 2021, care formează liderii de mâine, ca ambasadori ai companiei, oferindu-le, printre altele, oportunitatea de a fi mentorați de profesori recunoscuți din ASE în domenii-cheie precum Leadership, Comunicare, Controlul Financiar, Finanțe, Excelență Operațională, Managementul Proiectelor, Strategie Digitală sau Managementul Schimbării.

 

 

Despre Carrefour România

 

Carrefour România oferă clienților săi un univers de posibilități de a face cumpărături în siguranță: direct în cele peste 400 de magazine din țară, unde, cu aplicația Carrefour și casele de marcat Self Service, sesiunea de shopping devine rapidă și ușoară sau prin serviciile de online shopping cu livrare acasă sau Click & Collect: www.carrefour.ro și platformele BRINGO și Glovo, disponibile gratuit în Google Play și App Store.

 

Carrefour susține comunitățile în care activează prin programe și inițiative naționale pe termen lung, cu impact pozitiv în societate: Cooperativa Agricolă Vărăști, prima de acest gen fondată de retailer în România, Deschidem Vinul Românesc și Creștem România BIO, în cadrul căreia a introdus în premieră în România, eticheta “în conversie la bio”. Totodată, a lansat programul Act For Good, care transformă cumpărăturile într-o experiență personalizată cu impact social: prin fiecare sesiune de shopping și nu numai, utilizatorii primesc puncte Act For Good, prin care pot face fapte bune, dar pot și beneficia de reduceri și oferte personalizate.

 

Carrefour România operează în România prin patru entități juridice: Carrefour S.A., Artima S.A., Columbus Operational SRL și Supeco Investment SRL.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here