Noua generatie de motoare Mercedes-Benz este lansata la uzina din Mannheim

0
203

Noua familie de motoare  pentru autovehicule comerciale BlueEFFICIENCY Power respecta limitele de emisii Euro VI
Noi standarde pentru consumul de combustibil, robustete si longevitate

Primul arbore cu came „asamblat”  pentru motoarele camioanelor de mare tonaj
Perfectiune absoluta pe intreg parcursul procesului de productie
Sute de milioane de euro investite in „fabrica sincronica”
MANNHEIM – Daimler Trucks a prezentat pentru prima data, la uzina de motoare pentru autovehicule comerciale, in Mannheim,  o generatie cu totul noua de motoare destinate camioanelor de mare tonaj. Dezvaluirea noii familii de motoare Mercedes-Benz  „BlueEFFICIENCY Power” marcheaza simultan lansarea productiei de serie a noilor unitati.
Productia in Mannheim este lansata cu motorul Mercedes-Benz OM 471 de 12.8 litri care, asemenea tuturor celelorlalte variante de motorizari este conceput ca o unitate de sase cilindri in linie.
Familia de motoare utilizeaza un concept tehnic de baza. Seria este considerata a fi un nou standard in ceea ce priveste consumul de combustibil  – datorita, printre altele, unicitatii sistemului de injectie X-PULSE care prezinta un amplificator de presiune.

Noua generatie de motoare este certificata conform standardului de emisii Euro VI
Mercedes-Benz OM 471 este primul motor disponibil din clasa sa care este omologat in concordanta cu viitorul standard de emisii Euro VI. Acesta va conduce catre noi reduceri drastice ale emisiilor de gaze de esapament, in special in ceea ce priveste macroparticulele si oxizii de nitrogen.
Pentru a corespunde standardului Euro VI, motoarele sunt echipate cu un sistem sofisticat de tratare a gazului de esapament. Tehnologia motoarelor BlueTec a fost folosita cu succes in ultimii sase ani de catre Mercedes-Benz. BlueTec este un sistem de purificare a gazului de esapament, care utilizeaza tehnologia SCR (reductie catalitica selectiva) intr-un proces in care AdBlue (acum disponibil pe piata pretutideni) este adaugat sistemului de evacuare a gazelor. Acest fluid transforma oxizii daunatori de hidrogen in apa si nitrogen inofensiv intr-un sistem SCR descendent. Tehnologia BlueTec permite combustia optima si s-a dovedit  a avea ca rezultat o economie remarcabila de combustibil.
Inginerii Mercedes-Benz dezvolta un sistem common-rail aparte
Combustia curata si eficienta a combustibilului este asigurata, in cazul OM 471 de catre un sistem flexibil de injectie common-rail controlat in totalitate electronic.
Flexibilitatea sa se datoreaza noului sistem de injectie X-PULSE care a fost dezvoltat in intregime de catre Daimler Trucks. Acest sistem asigura ca rata de injectie a combustibilului este variabila in aceeasi masura in care este si presiunea de injectie, timpul de injectie si volumul de injectie. Injectia la presiune inalta, insotita de un sistem common-rail conduc in general catre functionarea lina si relativ silentioasa a motoarelor.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here