Narcoffee Roasters inaugurează prima cafenea din București și estimează peste 10.000 de clienți în prima lună

0
1292

Narcoffee Roasters, lanțul de cafenele de specialitate lansat în Cluj-Napoca de către Marcelus Suciu, fondatorul Marty Restaurants și Dan Isai, fondatorul Salad Box, inaugurează luna aceasta prima cafenea din București, în incinta centrului comercial AFI Palace Cotroceni.

Cu o suprafață de peste 110 mp (interior și terasă), noua locație Narcoffee Roasters este cea de-a patra unitate din rețeaua proiectului clujean și prima din Capitală. Mizând pe specialități pe bază de cafea de origine, fondatorii anticipează în prima lună de funcționare peste 10.000 de clienți în noul spațiu.

Suntem de părere că 3rd wave coffee, cum este denumit fenomenul cafenelelor de specialitate, este în plin avânt în România, cu precădere în Capitală. Observăm deja o evoluție în rândul consumatorilor de la o banală „cafea cu lapte” la una de origine, însă considerăm că pentru a educa și stârni interesul unui public specializat cât mai amplu, este necesară prezența unei rețele puternice, cu locații în toate marile orașe”, motivează Marcelus Suciu, co-fondator Narcoffee Roasters, decizia de a extinde conceptul la nivel național.

Noua locație face parte din planul fondatorilor de a ajunge la minim 6 unități în orașe cheie din țară până la finalul acestui an, investița totală pentru întregul proiect fiind de 500.000 de euro.

Ca și în cazul locațiilor din Cluj, meniul cafenelei din București se împarte în două categorii: meniu pe bază de espresso, adică specialități de cafea precum flat white, long black sau latte și un meniu pe bază de cafea la filtru, precum V60, Chemex, Aeropress sau Cold Brew. În plus, meniul mai include și infuzii de ceai negru Indian sau Matcha, precum și răcoritoare din fructe presate la rece.

Nu în ultimul rând, clienții vor putea alege și dintr-o gamă variată de preparate sărate, patiserie și dulciuri, o noutate față de locațiile din Cluj fiind mâncarea proaspătă, gătită zilnic cu diferite ingrediente, de la somon gravlax până la piept de curcan sau pastramă de vită făcută în casă.

Ținând cont de sezonalitate și de preferințele publicului, credem că printre cele mai populare produse se vor regăsi cappuccino, flat white, iced latte și Cold Brew la sticlă, cea din urmă reprezentând o cafea infuzată la rece timp de 12 ore, pe bază de cafea de origine din Kenya, îmbuteliată de către noi”, a menționat Marius Nica, head barista în cadrul Narcoffee Roasters.

Marius Nica, campion naţional şi internaţional în latte art, precum şi top 10 world cup taster în 2016, semnează specialitățile cafenelei, în timp ce design-ul interior al locației este atribuit arhitectului Cosmin Todor, câștigător al premiului Noblesse Interiors la Elle Decoration Design Awards în 2016, în colaborare cu Beniamin Pop, Brand Architect, responsabil de branding și definitivarea acestuia în implementare.

# # #

Despre Narcoffee Roasters

Narcoffee Roasters este un concept de cafenele de specialitate fondat de către doi dintre cei mai importanți oameni de afaceri clujeni din domeniul HoReCa, Marcelus Suciu și Dan Isai, cu o investiție inițială de 500.000 euro, sumă necesară pentru extinderea rețelei în Cluj și București. În acest moment, rețeaua numără 4 locații în cele două orașe, iar pe termen mediu, Narcoffee Roasters vizează francizarea conceptului și în SUA.

Materia primă este adusă din țări precum Costa Rica, Etiopia, Guatemala sau Columbia și atent pregătită sub supervizarea lui Marius Nica, campion național de latte art și în primii 10 profesioniști mondiali la cup tasting.

# # #

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here