MINISO a deschis al treilea magazin în România, în Mega Mall

0
3619

La mai puțin de două luni de la intrarea oficială pe piața din România, retailerul japonez MINISO continuă extinderea în țara noastră cu al treilea magazin al grupului. Evenimentul a fost unul de o însemnătate specială, pentru că însuși co-fondatorul Miyake Junya a luat parte la el.

Invitat de seamă

Designerul japonez Miyake Junya, unul dintre cei doi fondatori ai brandului MINISO, a sosit în România pentru a lua parte la deschiderea MINISO Mega Mall, cel de-al treilea magazin al retailerului asiatic după cele din Veranda Mall și Iris Titan.

Miyake Junya a absolvit Bunka Fashion College din Tokyo, una dintre cele mai prestigioase școli de design din lume. După absolvire, s-a remarcat rapid prin estetica minimalistă și și prin adoptarea unui stil de viață natural. Principiul care stă la baza filosofiei lui Miyake Junya este ”produse autentice și de calitate la un preț corect”, pe el bazându-se de altfel și modelul de business pe care Junya l-a creat alături de partenerul său de afaceri Ye Guofu.

Lansarea a avut loc sâmbătă, 17 noiembrie, și a reprezentat un nou moment special creat pentru fanii MINISO. Aceștia au asistat la un show de tobe Taiko inspirat din cultura tradițională japoneză, iar primii 300 de cumpărători au avut parte de un cadou surpriză.

Printre invitați s-au numărat și influencerii implicați în campania de lansare: Carmen Grebenișan, Maria Vigheciu, Anais Baby, Andreea Retinschi și Andreea Verde.

„Atuul MINISO este întocmai designul produselor. Avem o întreagă echipă de designeri excepționali din întreaga lume, din țări ca Norvegia, Suedia, Danemarca sau Coreea de Sud. Investițiile permanente în design ne-au adus numeroase premii internaționale precum Red Dot Design Award sau iF Product Design Award. Îi îndemnăm pe consumatorii noștri să aibă o perspectivă modernă asupra modului în care care fac cumpărături, apreciind calitatea și prețurile mici pe care le oferim. Ne simțim onorați și suntem foarte încântați că MINISO a ajuns în România, iar românii pot de acum să se bucure de produsele noastre.”, a declarat Miyake Junya, co-fondatorul și designerul-șef al MINISO.

 

Cine este MINISO?

MINISO este un retailer japonez de produse pentru casă, accesorii și jucării înființat în anul 2013. În acești cinci ani a devenit unul dintre comercianții cu cea mai rapidă dezvoltare din lume, ajungând să dețină în acest moment peste 3000 de magazine în peste 80 de țări de pe toate continentele. MINISO are succes pe piețe de desfacere precum Dubai, Australia, SUA, Canada și bineînțeles, Japonia sau China.

Expansiunea în Europa este recentă. Începând din 2017, brandul este prezent în Germania, Polonia, Serbia, Spania, Grecia, Estonia și Ucraina.

Brandul MINISO a fost fondat de către designerul japonez Miyake Junya și de către tânărul antreprenor chinez Ye Guofu în Tokyo, Japonia.

Succesul MINISO se datorează unui nou model de business propus de cei doi: profit mic pentru companie, dar produse de calitate la prețuri accesibile pentru clienți. Ye Guofu consideră că sintagma ”calitatea costă” este doar un pretext pentru majoritatea comercianților de a realiza profituri mari.

Reprezentanții MINISO spun că principalele atribute în jurul cărora își desfășoară activitatea sunt calitatea produselor, designul excelent și prețurile accesibile la care sunt vândute acestea. Mediul plăcut la cumpărături și serviciul de calitate față de clienți completează ideologia brandului.

Unul dintre marile avantaje pe care MINISO le are în fața competiției este designul propriu pentru fiecare produs. Cele mai multe dintre obiectele comercializate de către producătorul japonez sunt create de designeri proprii și sunt asamblate pe linii de producție proprii.

Produsele comercializate se împart în șapte mari categorii: sănătate și frumusețe, produse sezoniere, cadouri, accesorii digitale, accesorii creative pentru casă, produse pentru viața de zi cu zi și ambalaje speciale.

MINISO vinde și produse cu licență ale unora dintre marile branduri mondiale, cum ar fi Marvel, Pink Panther sau We Bare Bears.

Obiectivul financiar al companiei pentru 2019 este atingerea unei cifre de afaceri de 100 de miliarde de dolari.

 

MINISO în România

MINISO Mega Mall va deveni magazinul de referință al brandului asiatic în România, însă va fi urmat de multe alte deschideri. Până la finalul anului, MINISO va avea patru magazine în țara noastră, ultima deschidere din 2018 fiind cea din Piața Romană, din 29 noiembrie, care va aduce un nou moment special și multe surprize pentru cei care vor lua parte la ea.

Începutul lui 2019 va aduce încă două mari deschideri în două centre comerciale din București. Sub conceptul ”Love Life, Love Miniso”, conducerea MINISO plănuiește deschiderea a 40 de magazine proprii în toată țara până în 2020.

Strategia brandului pentru anul viitor include și deschiderea magazinelor MINISO în sistem de franciză. Compania japoneză vizează extinderea în toate orașele din România, board-ul fiind convins că astfel de parteneriate strategice vor contribui decisiv la consolidarea brandului MINISO.

Cu ambianța modernă și serviciile ireproșabile din magazinele sale, MINISO își dorește să atragă un public tânăr care preferă diversitatea și inovația la prețuri mici. Cele mai multe dintre produsele din magazinele MINISO se vând cu prețuri între 10 și 99 de lei.

 

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here