Mercedes-Benz sustine creativitatea si inovatia la AdPrint 2010

0
257

Mercedes-Benz – OFFICIAL CAR la AdPrint 2010, singurul festival European de publicitate care celebreaza meritele echipelor de creatie in realizarea celor mai bune printuri din Europa. O serie de autoturisme Mercedes-Benz Clasa E si GLK, alaturi de Vito si Viano au fost destinate transportului invitatilor si juriului format din creativi de top din cele mai importante agentii de creatie din Europa

 

Bucuresti – Mercedes-Benz a sustinut, pentru a treia oara consecutiv, creativitatea si inovatia in print, in cadrul AdPrint 2010, singurul festival european de publicitate care celebreaza meritele echipelor de creatie in realizarea celor mai bune printuri din Europa. O serie de autovehicule puse la dispozitie de Mercedes-Benz Romania au asigurat transportul invitatilor si membrilor juriului pe toata durata desfasurarii festivalului.
Autoturisme Mercedes-Benz Clasa E si GLK, alaturi de autovehicule Mercedes-Benz Viano si Vito au reprezentat masinile oficiale ale celei de a 11-a editie AdPrint, desfasurata in Bucuresti intre 25 si 28 martie.
Fiind una dintre marcile care au stat la baza unor campanii remarcabile de publicitate, world wide, si care au provocat in nenumarate randuri spiritul creativ al publicitarilor, Mercedes-Benz a continuat si in acest an asocierea cu unul dintre cele mai importante festivaluri de profil din Europa.
Print-ul, unul dintre cele mai cunoscute medii de promovare din industria advertisingului, a fost celebrat in cadrul galei de premiere AdPrint 2010, in seara zilei de 27 martie. si in acest an, juriul care a evaluat toate lucrarile inscrise in competitie, a reunit unele dintre cele mai cunoscute nume din advertising-ul european. Astfel, juriul care a premiat creativitatea in toate formele pe care le poate avea in print a fost prezidat de Brian Fraser, Executive Creative Director McCann Erickson Londra, care l-a avut coleg de echipa pe Colin Nimick, Executive Creative Director OgilvyOne Londra. Celelalte echipe de jurizare au fost alcatuite din: Jens Mortier, Partner and Creative Director, Mortierbrigade – Belgia, Philippe de Ceuster, Partner and Creative Director, Mortierbrigade – Belgia, Christian Bunyan, Senior Creative, KesselsKramer, Jennifer Skupin, Senior Creative, KesselsKramer, Alex Martinez, Executive Creative Director, JWT Spain, Fernando Codina, Creative Director, SantaMarta Barcelona, Chris Garbutt, Executive Creative Director, Ogilvy & Mather France, Nick Hine, Creative Director, Ogilvy & Mather France, Enrico Dorizza, Executive Creative Director, Leo Burnett Italy, Milos Obradovic, Art Director, Leo Burnett Italy, Stefan Schulte, Executive Creative Director and Managing Director, DDB Berlin si Ludwig Berndl, Creative Director, DDB Berlin.
Agentiile romanesti, Grey Bucharest, Propaganda si Tempo Advertising se numara printre castigatorii AdPrint 2010. Juriul a acordat anul acesta cinci trofee de aur si cate sase de argint si de bronz in competitia care a reunit 58 de agentii europene si un total de 318 lucrari. Detalii despre castigatori pot fi gasite online, la adresa www.adprint.ro.
Dupa festivitatea de premiere, Mercedes-Benz te invita sa admiri campaniile inscrise in competitia AdPrint 2010, care sunt expuse pana la sfarsitul lunii aprilie pe un suport neconventional – gardul ce inconjoara Muzeul National de Arta al Romaniei, fiind accesibile si vizibile pentru publicul larg.
Mai multe informatii si imagini sunt disponibile online la adresa: www.media.mercedes-benz.ro.

Contact:
Gabriel Craciun
gabriel.craciun@daimler.com
+40 21 2004 523

Camelia Dejeu
camelia.dejeu@daimler.com

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here