Inka dă startul unei campanii integrate de comunicare pe piața din România

0
956

București, 16 august 2018:  Inka, băutura obținută din ingrediente 100% naturale, cu o tradiție îndelungată și o rețetă neschimbată, revine în atenția românilor printr-o campanie de comunicare integrată.

Strategia de promovare,dezvoltată și implementată de agenția pastel îșipropune să creeze un dialog în special cu viitoarele sau proaspetele mămici, dar și cu persoanele preocupate de un stil de viață sănătos.

Pornind de la conceptul„Breaking up with coffee”, campania de comunicare Inka a debutat în mediul digital din Româniaprintr-o etapă de teasing pe rețelele  sociale Facebook și Instagram, urmată de un revealing de produs care oferă un deznodământ poveștii, trecând comunicarea într-un alt registru.

Pentru a creștere prezența brand-ului pe piața din România, comunicarea va continua cu promovarea brandului Inka atât prin relații publice, cât și prin social media.

Campania se va concentra pe informarea consumatorilor privind beneficiile băuturii instant din cereale și pe crearea unor obiceiuri sănătoase în familie. Produsele Inka au o formulă cu ingrediente naturale (orz, secară, cicoare și sfeclă de zahăr), fără cofeină, conservanți sau aditivi artificiali și sunt recomandate și însarcină, în perioada alăptării, precum și copiilor peste tre ani.

Până acum, brand-ul Inka nu a beneficiat de o comunicare susținută pe piața din România, având doar colaborări punctuale cu publicațiile online.

Inka se află pe piața din România de mai bine de 10 ani și este recunoscut ca fiind produsul care amintește de gustul copilăriei. Singurul lucru care s-a schimbat de-a lungul anilor a fost ambalajul.

 

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here