Hamé Romania sarbatoreste 100 de ani de existenta a brand-ului Antrefrig. Compania a inregistrat vanzari-record in primul trimestru al anului 2012

0
193

Hamé Romania a marcat aniversarea de 100 de ani a brandului Antrefrig prin relansarea campaniei “Porcul albastru”*, una din cele mai cunoscute creatii publicitare de la inceputul anilor 2000. Brandul romanesc Antrefrig a fost preluat in anul 2007 in portofoliul Hamé Romania. Comunicarea neconventionala a apropiat gama Antrefrig de o categorie de consumatori moderni,

cu un ritm de viata alert, care apreciaza retetele traditionale regasite in gustari accesibile si rapide. Brandul a beneficiat de retete, ambalaje si design create in specificul anilor care l-au consacrat pe piata romaneasca.

Vanzari-record pentru Hamé Romania in primul trimestru

Relansarea gamei Antrefrig, impreuna cu inovatiile Hamé in termeni de retete si ambalaje, au determinat o crestere a vanzarilor firmei cu 58% (in euro) pe trimestrul I al anului 2012, spre deosebire de aceeasi perioada a anului anterior.

Mai important, compania a reusit sa depaseasca, in mod consistent („double digit”), vanzarile aferente primului trimestru din anul 2008 – cel mai bun al firmei de pana acum si un an de reper pentru toata industria de profil.

Cresterea se datoreaza in primul rand relansarii Antrefrig, dar si vanzarilor obtinute de celelalte categorii de produse ale companiei – pate-urile si conservele de carne Hamé si produsele de import: conserve de peste si de fructe. Gama de produse Hamé se diferentiaza prin retete si ambalaje moderne, cu gramaje adaptate noilor nevoi de consum induse de criza dar, in special, adaptate omului modern, cu nevoi de diversificare a micului dejun.

“Faptul ca produsele noastre – fabricate in Romania – sunt intr-o masura tot mai mare apreciate de consumatori ne da convingerea ca valorile pe care Hamé si le-a asumat, de brand modern si inovator, preocupat de nutritia omului modern dar in acelasi timp cu respect pentru specificul local, sunt  in concordanta cu asteptarile tot mai ridicate ale unei piete oricum foarte pretentioase, cum este cea romaneasca”, declara Marcela Mitáčková, Marketing and Development Director, Hamé Holding.

Anul 2012 va continua cu numeroase noutati pregatite de Hamé Romania.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here