FICOSOTA ANUNTA REZULTATELE FINANCIARE PENTRU 2014

0
190

Ficosota, producator international activ in peste 40 de tari, ce ofera produse pentru ingrijirea casei si ingrijirea personala, consumabile igienice din hartie si snacks-uri, anunta situatia financiara raportata in urma activitatii pe piata din Romania in anul 2014. Ficosota este un jucator important pe piata europeana; de asemenea, compania se afla in proces de extindere pe pietele din Asia si America de Nord si de Sud, infiintand birouri in Singapore (2013) si New York (2014).

Pe piata locala, performanta economica a companiei Ficosota a avut o crestere rapida pe parcursul celor 10 ani de activitate. in anul 2014, compania a depasit o cifra de afaceri neta de 100 de milioane LEI, raportand o crestere de 16.476.339 LEI comparativ cu anul 2013, si o crestere de 41.557.314 LEI comparativ cu anul 2012.

Cifra de afaceri a Ficosota a crescut gradual in fiecare an; luan in calcul ultimii 3 ani, 2014 a fost al doilea an consecutiv care a inregistrat o crestere de doua cifre. Astfel, s-a cifra de afaceri a crescut cu 19% in anul 2014 comparativ cu anul 2013, in timp ce anul 2013 a inregistrat o crestere a cifrei de afaceri de 41% comparativ cu anul 2012.

Cele mai importante branduri care au generat cresterea cifrei de afaceri a companiei in anul 2014 au fost: Savex (brand de detergenti de rufe, cu o crestere a cifrei de afaceri de 39%, comparativ cu 2013), Pufies (brand premium de scutece de unica folosinta pentru copii si servetele umede, cu o crestere a cifrei de afaceri de 79%, comparativ cu 2013) si Kubeti (brand de snacks-uri pentru copii, care si-a mentinut acelasi nivel, dupa ce aproape si-a dublat cifra de afaceri in anul 2013 fata de anul 2012).

„Ultimii 3 ani de activitate pe piata din Romania au adus rezultate remarcabile pentru Ficosota. Cifra de afaceri a companiei a inregistrat o crestere insemnata datorita investitiei permanente in inovatia produselor, imbunatatirii calitatii acestora, procesului de distributie si mixului de comunicare. Abilitatea noastra de a oferi un mix perfect de produse premium si mainstream pentru a acoperi o gama foarte larga de nevoi din categoria produselor pentru casa si ingrijire personala, a consumabilelor igienice din hartie si a snacks-urilor, ne-a permis sa ne apropiem de consumatorii romani. Suntem aici pentru a le castiga preferintele!”, declara Iliya Arbov, director general Ficosota Romania si Bulgaria.

Perspectiva pentru dezvoltarea companiei in anul 2015

Ficosota intentioneaza sa-si continue investitia in dezvoltarea portofoliului de produse, a distributiei si a mixului de comunicare, iar pentru anul 2015 este prognozata o crestere a cifrei de afaceri de doua cifre.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here