Facebook renunta la afacerile din zona reducerilor de preturi

0
680
facebook

facebookFacebook renunta la afacerile pe segmentul reducerilor de preturi dupa patru luni de teste, decizie care ar putea relaxa presiunile competitionale pe companii precum Groupon.

„Dupa ce am testat serviciul Deals timp de patru luni, am decis sa il inchidem in urmatoarele saptamani. Consideram ca exista mult potential in abordarea sociala a atragerii de clienti in afaceri cu profil local. Am invatat multe din testele noastre si vom continua sa evaluam cum am putea ajuta cel mai mult afacerile de acest tip”, se arata intr-un comunicat al Facebook.

Facebook, cea mai mare retea de socializare, a lansat in aprilie serviciul Facebook Deals, in concurenta cu site-uri precum Groupon sau LivingSocial.

Compania a pregatit pentru utlizatorii Deals oferte la reduceri de preturi in cinci orase din SUA, in colaborare cu comerciantii locali. De asemenea, Facebook a promovat si oferte puse la punct de alte 11 companii de reduceri.

Iesirea Facebook de pe acest segment este o veste buna pentru Groupon, care a scapat astfel de un competitor important. Compania se pregateste de o oferta publica initiala de 750 milioane de dolari, care ar trebui sa aiba loc in acest an. (Mediafax)

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here