Companiile din retail isi pot creste productivitatea cu 50% folosind solutii de Analiza a datelor

0
739

WINFO si Cora au sustinut primul eveniment online din Romania dedicat top managerilor din retail
Bucuresti, 19 iulie 2011 – Winfo si  Cora Romania au sustinut miercuri, 29 iunie 2011, webinar-ul “How do You Survive the Data Tsunami?”, dedicat industriei de retail din Romania.

Desfasurat online, prin intermediul platformei WebEx, evenimentul i-a avut ca speakeri pe Edouard Iwaniec, CIO Cora Romania, Andrei Iordan, CEO Winfo si Cristian Iosif, Business Media Solutions, publisher-ul publicatiei destinate specialistilor in achizitii din Romania, Modern Buyer.
Cu ocazia acestui eveniment, Andrei Iordan a prezentat platforma de Business Inteligence – QlikView, o solutie inovatoare care ajuta factorii de decizie din retail sa-si consolideze informatiile, sa le vizualizeze mai usor, sa gaseasca in orice moment informatia relevanta si sa-si analizeze activitatea intr-un mod fara precedent.
Prin intermediul platformei QlikView, Cora Romania a reusit sa implementeze un sistem performant de analiza al activitatilor, fluidizand fluxul aprovizionarilor, optimizand stocurile, monitorizand fluxul vanzarilor, eficientizand campanile promotionale si optimizand operatiunile dintre retailer si furnizori.
Decizia de a implementa platforma QlikView a transformat Cora Romania intr-unul dintre cei mai flexibili si eficienti partneri ai furnizorilor sai, reusind sa le puna la dispozitie analize complexe bazate pe diferite variabile si surse de date. “Dupa implementarea primelor module, am putut evalua satisfactia utilizatorilor nostri, flexibilitatea platformei, eforturile de dezvoltare si capacitatea de a integra multiple sisteme”, declara Edouard Iwaniec, CIO Cora Romania.
Cora Analytics este solutia customizata de Winfo pentru Cora, sub forma unui portal dedicat funizorilor, foarte bine primit de toti partenerii reteilerului. Edouard Iwaniec declara ca prin intermediul solutiei Qlikview, echipa Cora este in prezent pe acceasi lungime de unda cu furnizorii sai si poate analiza in timp real performanta produselor si a promotiilor, dar si fisele distribuitorilor”.
Feedback-ul primit de la utilizatorii CORA Romania evidentiaza rezultate operationale care in scurt timp s-au transformat in avantaje competitive:
Utilizatori satisfacuti de un instrument usor de folosit si intuitiv, care nu necesita eforturi de trainig;
Reactii mai rapide la schimbarile din piata;
Optimizarea stocurilor;
Mai multa proactivitate, datorata capacitatii de monitorizare concomitenta a clientilori, furnizorilor si competitiei.
QlikView este o solutie pentru ca departamentele de vanzari, marketing, merchandising, aprovizionare, logistica, IT si financiar sa poata lua decizii corecte intr-un timp cat mai scurt. Mai multe detalii despre platforma QlikView sunt furnizate in prezentarile de la webinar, Business Discovery Whitepaper si QlikView for Mobile Datasheet
***
Pentru mai multe intrebari si informatii de presa, va rugam contactati:

Alexandra Ungureanu
Marketing Consultant – NNC Services
PR & Communication Unit
E / [email protected]
T / 0752 097 772
W/ www.nnc-services.com

Winfo este o companie de servicii si consultanta in domeniul IT, fondata in 2007.  Unul dintre cei mai mari parteneri ai QlikTech in Europa de Est, Winfo ofera licente si servicii de implementare pentru platforma QlikView. Printre clientii pentru care Winfo a implementat solutia se numara: Carrefour Romania, Carrefour Tunisia, CORA Romania, GDF Suez, URSUS Breweries, Romastru Trading, ADM Farm, Dona Pharmacies si Elit Romania.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here