Comertul on-line – reclamat la Protectia Consumatorilor !

0
989

Comisariatul pentru Protectia Consumatorilor al Municipiului Bucuresti a inregistrat 289 de reclamatii referitoare la site-urile on-line care opereaza vanzari si prestari servicii, in perioada decembrie 2012 / ianuarie 2013. Printre principalele nemultumiri ale consumatorilor au fost neonorarea comenzilor sau livrarea de produse care nu au caracteristicile anuntate pe site.

Comisarul superior stefania Giurescu – de la Comisariatul pentru Protectia Consumatorilor, Bucuresti – ofera cateva recomandari celor care cumpara din magazinele virtuale:

“Potentialii cumparatori din magazinele virtuale ar trebui sa verifice daca pot fi de acord cu termenii si conditiile afisate de catre comericanti pe site-urile respective. Pentru ca, de multe ori, clientul da “accept” fara sa le citeasca bine si apoi constata ca nu este de acord cu ceea ce a semnat.

Pe de alta parte, clientii ar trebui sa cunoasca, in primul rand, drepturile pe care le au, conform OG 130/2.000 (care spune, printre altele, ca produsele ce nu corespund cerintelor pot fi returnate, fara explicatii, in termen de 10 zile de la primirea acestora – n.red.).

De asemenea, inainte de a se decide sa cumpere produse dintr-un magazin virtual, cumparatorii trebuie sa verifice datele de identificare ale comerciantului si ar trebui evitat orice site care nu are la vedere aceste date”. (Daniel Negut)

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here