CGS Romania angajeaza 500 de persoane in prima parte a anului

0
687

Compania americana CGS – cel mai mare furnizor de solutii de outsourcing prezent pe piata din Romania – scoate la concurs 500 de job-uri in limbile engleza, franceza, germana, spaniola, italiana, portugheza, olandeza, maghiara.

„CGS isi extinde echipa intrucat avem clienti noi si, in consecinta, ne implicam in proiecte noi, pentru care avem nevoie de personal. Printre joburilor scoase la concurs sunt atat locuri de munca nou create, cat si pozitiile ale caror ocupanti ori au promovat ori s-au orientat spre alte domenii. Suntem astfel intr-un proces de recrutare accelerata, un lucru deloc usor avand in vedere competentele lingvistice avansate si ansamblul de aptitudini pe care le cautam”, a aratat Vladimir Sterescu, Country Manager CGS in Romania.

CGS furnizeaza companiilor solutii de outsourcing in 18 limbi straine: servicii de customer care, suport tehnic, help desk, telesales, precum si alte servicii externalizate pe multe verticale de business. in Romania, activitatea CGS este organizata in patru centre, respectiv in Bucuresti, Brasov, Sibiu si Targu Jiu.

Dintre cele 500 de posturi scoase la concurs de CGS Romania, cele mai multe vor fi in centrele de suport din Bucuresti si Brasov, dar si din Sibiu si Targu Jiu. Candidatii din Bucuresti trebuie sa aiba cunostinte avansate de limba engleza, franceza, germana, spaniola, italiana, portugheza sau olandeza si, in cazul anumitor proiecte, pe langa acestea, si experienta in domeniul financiar sau tehnic pe zona de IT.

In Brasov, limbile straine cele mai cautate sunt limba engleza, maghiara, franceza, germana, spaniola si italiana, in timp ce, in Sibiu si Targu Jiu, CGS Romania cauta cunoscatori de limba engleza, germana sau franceza. in aceste doua centre, insa, compania scoate la concurs si posturi care nu implica obligatoriu cunoasterea la nivel avansat a unei limbi straine si care permit angajatilor sa aleaga un program de lucru flexibil de 4 ore, 6 ore sau 8, in functie de optiunile lor.

Procesul de recrutare

In urma analizei CV-urilor primite la Departamentul de Resurse Umane al CGS Romania, sunt selectati candidatii pentru primul interviu, care include teste de verificare a gradului de cunoastere a limbii straine solicitate pentru fiecare pozitie; pentru anumite pozitii, primul interviu cuprinde si verificarea cunostintelor tehnice.

Cei care sunt selectati dupa prima etapa merg apoi in cea de-a doua, in care sunt evaluate aptitudinile de comunicare cu clientii, capacitatea de a raspunde solicitarilor primite de la acestia, abilitatile de negociere, cunostintele tehnice etc- de la caz la caz, in functie de fiecare pozitie.

Angajat. What’s next?

Dupa angajare, CGS Romania organizeaza sesiuni de training de o luna care vor ajuta noii angajati sa inteleaga si sa isi desfasoare activitatea ulterioara in cadrul companiei.

CGS Romania furnizeaza solutii de outsourcing unor companii de top din SUA si Europa, astfel incat trainig-urile sunt realizate in colaborare cu lideri de piata din domenii extrem de competitive, precum IT si telecomunicatii, banking, online retail etc. Programele de pregatire nu sunt usoare; cei care le parcurg insa au parte de training-uri care le asigura un nivel de competenta la standardele firmelor din Forbes Top 500.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here