Ce am învățat la CPI Webinar? Sute de profesioniști în imobiliare au participat la întâlnirile noastre online cu invitați de top

0
576

Pandemia de COVID-19 a dus la apariția unei situații fără precedent, nu doar la nivel social și sanitar, ci și, punctual, pe piața imobiliară. La doar câteva zile de la instaurarea stării de urgență la nivel național, Imobiliare.ro a venit în întâmpinarea profesioniștilor din real estate cu o inițiativă menită să mențină conexiunile cu cei din breaslă, chiar și în aceste vremuri dificile. Am organizat, astfel, pentru voi seria CPI Webinar și am simțit de fiecare dată susținerea voastră. Sute de agenți imobiliari și dezvoltatori ne-au fost alături. Vă mulțumim tuturor!

 

Prin fiecare webinar organizat sub marca CPI ne-am propus să păstrăm strânsă legătura cu cei din breasla imobiliară. Sesiunile online ne-au ajutat să colaborăm mai bine în această perioadă tensionată pe care am traversat-o în ultimele luni pe fondul răspândirii COVID-19, dar și să găsim cele mai bune soluții la diverse probleme cu care s-au confruntat atât agenții imobiliari, cât și dezvoltatorii.

V-am împărtășit planul de măsuri întocmit de Imobiliare.ro pentru a veni în sprijinul celor din domeniu și am avut alături de noi lideri recunoscuți pe piața de real estate, dar și traineri profesioniști și specialiști în vânzări care le-au oferit participanților sfaturi prețioase pentru gestionarea afacerilor și finanțelor personale.

 

Trecem, în continuare, în revistă principalele puncte atinse pe parcursul seriei CPI Webinar.

  • CPI Webinar, 19 martie: „Cum lucrezi eficient de acasă ca agent imobiliar?”
  • Invitați: Răzvan Cuc – președintele RE/MAX RomâniaIulian Niculae – manager Victoria Consult și membru al Asociației Profesionale a Agenților Imobiliari din România (APAIR) și Daniel Tudor – CEO-ul companiei de consultanță imobiliară The Concept
  • 360 de profesioniști în imobiliare ne-au fost alături

Principalele declarații făcute de invitați în cadrul webinarului:

Răzvan Cuc, președintele RE/MAX România: „Trebuie să înțelegem că interesul nostru comun este ca deschiderea la colaborare să crească, pentru că asta poate să fie în avantajul tuturor persoanelor implicate în proces, vânzător, cumpărător, agenți și așa mai departe”

„Ar fi important de focusat pe <folow the money>, trebuie să știi unde sunt banii, cine are banii, cine este dispus să cumpere, pentru că acolo sunt tranzacțiile. Până acum erau bani peste tot, toată lumea dorea să cumpere. De acum încolo, vor fi mai puțini care vor dori să cumpere în condițiile acestea și atunci trebuie să-i identifici

„Societatea nu poate să meargă înainte sau să existe fără imobiliare. E o necesitate de bază. După o perioadă de înghețare, care nu știu cât poate să fie – o lună, două, nouă – lucrurile tot se vor reseta și chiar și în perioada aceasta se vor întâmpla tranzacții. Societatea nu poate să stea în loc”

 

Daniel Tudor, CEO și fondator The Concept: „Dacă facem un efort colectiv în care să spunem – haideți să facem un Skype call sau un video call – sau – haideți să vă fac un tur virtual, intrați pe linkul acesta – vom ridica awarness-ul clienților despre aceste tool-uri”

„Realitatea este una simplă, în imobiliare nu scad prețurile cum scade bursa. Este o piață foarte lentă, lăsăm greu să scadă prețurile pentru că noi ne vedem bunul acela pe care îl vindem și credem cu atât de multă emoție în el încât nu o să ne luăm după indicii economici. Dacă e să dăm un mic discount, atunci asta e una, căderea pieței e alta”

„Sunt tot felul de economiști care nu sunt apocaliptici și spun că am mai trecut prin astfel de momente și cu siguranță ne vom reveni. Oamenii trebuie să audă aceste lucruri. Este responsabilitatea noastră să le trasmitem ceea ce este cu adevărat real și nu ce le sugerează X sau Y pe nu știu ce canale”, a mai explicat Tudor.

Iulian Niculae, manager Victoria Consult și membru APAIR: „Foarte important este să-ți păstrezi rutina zilnică, să ți-o transformi pentru munca de acasă, să ții legătura cu clienții pe care îi ai, proprietari, să lucrezi cu ei, să revezi motivația de vânzare, să repoziționezi prețul, dacă este nevoie, în funcție de motivația de vânzare a proprietarului, să faci în continuare marketing. Vei primi telefoane. Așa testezi clar ce se întâmplă în piață. Important este să te miști”

„Cred cu tărie că orice măsură creativă pe care voi ca agenți imobiliari o aveți va fi una câștigătoare. Nu este momentul să fim panicați. Bucurați-vă de zilele acestea în care nu aveți nimic de făcut și construiți-vă planuri noi”

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here