Care este viitorul afacerilor?

0
983

Tehnologia ne impinge sa evoluam intr-un ritm foarte alert, iar pentru a tine pasul trebuie sa ne adaptam si sa invatam in permanenta. Economia evolueaza si ea in acelasi timp cu tehnologia, iar afacerile devin tot mai performante si eficiente, isi maresc orizonturile si isi extind aria geografica pe care activeaza si sfera de activitate.

Ascensiunea mediului online a facut ca tot mai multe afaceri sa ia in considerare extinderea activitatii, datorita faptului ca managerii constientizeaza ce impact poate avea asupra firmei lor si nu numai.

Daca pana acum cativa ani oamenii de afaceri incercau sa vanda cat mai mult prin intermediul unui punct fizic, reusind sa ajunga la un numar limitat de persoane, in prezent prin serviciile de promovare online, acestia isi pot promova afacerea prin distribuirea de anunturi catre publicul lor tinta.

Mutarea afacerii si in mediul online prin realizarea unui site de prezentare sau a unui magazin online, va v-a eficientiza activitatea. Serviciile de optimizare a site-ului (SEO), campaniile de promovare AdWords, Facebook, Instagram, E-mail Marketingul s.a sunt doar cateva dintre modalitatile prin care va puteti promova afacerea in online, acestea oferindu-va toate instrumentele de care aveti nevoie pentru a va targeta cu anunturi publicul tinta.

Care este viitorul afacerilor?

  • Mediul online va juca un rol tot mai important pentru fiecare afacere;
  • Structura afacerilor va fi modificata si vor aparea noi tipuri de afaceri;
  • Canale noi de promovare online;
  • Multe afaceri isi vor desfasura activitatea exclusiv online;
  • Accentul se va pune tot mai mult pe satisfacerea utilizatorului;
  • Afacerile trebuie sa se adapteze in permanenta noilor cerinte.

Lista modificarilor ar putea continua, insa cel mai important este ca atat oamenii de afaceri cat si utilizatorii, sa inteleaga rolul internetului si modul in care ne impinge sa evoluam.

Ne aflam intr-un moment in care accesul la informatie se realizeaza in doar cateva secunde. Orice curiozitate, orice stire, orice informatie sau orice noutate poate fi accesata prin doar cateva apasari/tastari. Informatia ofera oamenilor puterea de a intelege lucrurile din jurul lor.

Internetul este calea de acces dintre furnizorii de servicii si clienti. Utilizarea adecvata a resurselor puse la dispozitie de catre online fac ca pentru fiecare om de afaceri, business-ul sa devina mult mai provocator. Promovarea Facebook este viitorul oricarei afaceri care doreste sa isi construiasca o imagine in online, prin campanii

Viitorul afacerilor este foarte strans legat de capacitatea managerilor de a adapta afacerile si de al e inova in permenenta pentru a face cerintelor tot mai mari ale clientilor. Poate veti spune ca pretentiile clientilor devin prea mari si chiar absurde, dar realitatea este in fiecare industrie exista un numar mai mic sau mai mare de afaceri care impinge si creste aceste pretentii clientilor.

Chiar daca ati intrat pe piata astazi si sunteti la zi cu toate noutatile si detineti tehnologie de ultima ora este foarte usor sa va pierdeti gradul de noutate. Este suficient sa nu analizati ce se intampla in jurul dumneavoastra si sa nu tineti cont de modificarile din piata cat si din online pentru o zi sau o saptamana si va veti trezi ca businessul nu mai este adaptat cerintelor clientilor.

Un exemplu faimos este Nokia. Acestia nu au crezut in succesul smartphone-urilor si pentru ca nu s-au adaptat suficient de rapid si intr-un mod corespunzator, au pierdut cota de piata pe care o detineau, ajungand in pragul falimentului.

Care este viitorul afacerilor si cum vor evolua lucrurile?

Nu putem sti cu exactitate, dar cu siguranta ca pentru a reusi trebuie sa profitam din plin de accesul la informatie, de posibilitatile nenumarate pe care ni le ofera tehnologia depasindu-ne limitele incercand sa inovam si sa cream ceva mai bun pentru ceilalti.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here