BCR aduce banca la clientii nebancarizati prin integrarea good.bee Tranzactii mobile

0
672

Bucuresti, 20 Octombrie 2010 – Banca Comerciala Romana (BCR) extinde oferta si acoperirea serviciilor sale catre segmentul persoanelor nebancarizate, prin preluarea good.bee Service RO si integrarea serviciului good.bee Tranzactii mobile. Initial o subsidiara a holdingului good.bee, detinut de catre Erste Group si Fundatia ERSTE,

 compania good.bee Service RO s-a lansat pe piata romaneasca in martie 2009, oferind serviciul good.bee Tranzactii mobile prin care asigura accesul la servicii bancare de baza: un cont curent in lei la BCR pentru a primi venituri sau a tine banii in siguranta, un card de debit Visa Electron pentru retrageri de numerar si cumparaturi si serviciul de tranzactionare mobila pentru a obtine informatii, a primi si trimite bani sau a plati facturi prin intermediul telefonului mobil.

“Suntem cea mai mare banca din Romania si este misiunea noastra sa facilitam tuturor accesul la servicii financiare sigure, simple si convenabile. Prin aceasta preluare, Pachetul good.bee devine un produs cheie pentru BCR. Ducem banca la clientii nostri care fie nu aveau acces la o unitate bancara, fie considerau produsele bancare prea complicate sau prea scumpe. Avem in vedere dezvoltarea unei relatii pe termen lung cu acesti clienti”, a declarat Oana Petrescu, Vice-Presedinte Retail BCR.

Prin intermediului Pachetului de Start good.bee deschiderea contului, obtinerea cardului si activarea serviciului de tranzactii mobile se realizeaza pe loc, oriunde in Romania, fara deplasarea la ghiseul bancii, respectand in acelasi timp toate cerintele legale. Serviciul de mobile banking este operational 24 de ore din 24, atat in week-end, cat si in zilele libere legale, inclusiv in zilele de 1 Decembrie, vacantele de Craciun si Anul Nou.

“Vom continua sa dezvoltam sub conceptul good.bee Tranzactii mobile servicii bancare simple, inovative, pe care oricine si le va putea permite. Agentii good.bee Tranzactii mobile aduc banca la client, oriunde in Romania si transforma serviciile bancare intr-o optiune accesibila oricui”, a declarat Catalin Moise, Director General good.bee Service RO.

Informatii despre clientii good.bee Tranzactii mobile

Din cei peste 25.000 de clienti ai good.bee Tranzactii mobile, aproximativ 40% se afla departe de banca, in mediul rural sau orase mici si beneficiaza de avantajul de a avea acces la banii lor prin intermediul telefonului mobil. Produsul este bine primit de persoanele tinere si foarte tinere; 56% din clienti au varsta sub 25 de ani, inclusiv persoane cu varsta intre 14 – 18 ani.

Cele mai folosite operatiuni de pe telefonul mobil sunt interogarea de sold, transferul good.bee – transferul de bani instantaneu pe baza numarului de telefon mobil intre utilizatorii good.bee si plata facturilor pe baza de sabloane. Valoarea medie a unui transfer good.bee a fost in luna septembrie 2010 de 114 lei, in timp ce valoarea medie a facturii platite prin serviciul de mobile banking atinge 100 de lei.

 

BCR, membra a Erste Group, este o banca universala care se adreseaza atat clientilor retail, cat si celor corporate. BCR este cea mai importanta institutie bancara si cel mai valoros brand financiar din Romania din Romania, gestionand active de peste 16 miliarde de EUR. Reteaua BCR numara 667 de unitati retail si 48 de centre de afaceri pentru companii in majoritatea oraselor cu peste 10.000 de locuitori.

BCR ofera intreaga gama de produse si servicii financiare inclusiv servicii de internet banking, phone-banking si e-commerce. BCR emite 25 tipuri de carduri de credit si de debit si detine cea mai mare retea nationala de ATM si POS.

Parte a initiativei globale “banking the unbanked” good.bee Service RO, compania ce ofera serviciul good.bee Tranzactii mobile, a fost infiintata printr-un parteneriat intre Fundatia Erste si Erste Group. Misiunea good.bee este de a asigura tuturor acces sigur, simplu si convenabil la serviciile bancare. Serviciul good.bee Tranzactii mobile a fost lansat in Romania in martie 2009 si este disponibil in intreaga tara prin intermediul retelei de agenti mobili.  

Pentru mai multe detalii despre modul de utilizare, precum si informatii despre comisioanele aferente fiecarui tip de tranzactie, utilizatorii pot accesa site-ul www.goodbee.ro sau pot apela serviciul Suport Clienti la *4146 (tarif normal din retelele Orange si Vodafone) sau la 021 266 77 00 (tarif normal din alte retele), de luni pana vineri intre 8:00 – 22:00, sambata duminica si sarbatorile legale intre 9:00 – 18:00.

 

Pentru mai multe informatii, va rugam contactati:

Ionut Stanimir, sef Comunicare Externa BCR
Tel: 021.312.00.56, E-mail: [email protected] sendroiu, Marketing Manager good.bee Service RO
Tel: 021.266.77.88, E-mail: [email protected]

Claudia

 

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here