Au inceput inscrierile in programul de internship „Butterfly Effect″, organizat de PepsiCo Romania

0
2741

PepsiCo Romania lanseaza cea de-a sasea editie a programului de internship „Butterfly Effect”. Acesta se desfasoara sub forma unui concurs pe www.pepsicointernship.ro, unde studentii si masteranzii se pot inscrie pana la data de 29 aprilie. Pe baza aplicatiilor, 20 de studenti vor fi selectati pentru sesiunea de internship din acest an, desfasurata in perioada mai – septembrie 2015.

In editiile anterioare ale programului „Butterfly Effect”, 100 de tineri au beneficiat de cursuri de formare in cadrul PepsiCo, iar 18 dintre acestia sunt in prezent angajati in companie, in diverse departamente.

in toate etapele internshipului, tinerii la inceput de drum isi vor dezvolta abilitatile de lucru si de luare a deciziilor, de interrelationare cu angajatii si proiectele in desfasurare, isi vor completa cunostintele teoretice cu experienta profesionala pe care o vor acumula in cadrul internshipului si vor avea ocazia sa invete cum functioneaza o companie multinationala de talia PepsiCo.

„PepsiCo este unul dintre cei mai respectati si recunoscuti angajatori la nivel global, fiind premiat si in acest an de catre Top Employers Institute pentru conditiile de lucru exceptionale pe care le ofera angajatilor si pentru programele pe care le desfasoara in mod frecvent pentru dezvoltarea acestora. Astfel, in linie cu aceasta traditie, la PepsiCo Romania investim continuu in dezvoltarea si sustinerea tinerelor talente care doresc sa-si construiasca o cariera de succes si care nu au foarte multe posibilitati de dezvoltare si de acumulare a experientei practice in timpul facultatii. ‹‹Butterfly Effect›› este un program cu atat mai frumos, cu cat acesta se poate finaliza cu un job in cadrul companiei noastre″, a declarat Anda Drilea, HR Director, Commercial & Franchise – Balkans, Greece, Cyprus & Israel.

Programul de internship „Butterfly Effect” este compus din trei faze ce isi propun sa atraga (BIG), sa dezvolte (BOOST), sa filtreze si sa recruteze (BORN) talente din randul studentilor.

Prima faza, BIG (Business Institute for future Graduates) va avea loc in perioada 18 – 29 mai la sediul din Bucuresti, pe teren si in fabricile companiei, fiind sustinuta de o o echipa interna de pregatire care va efectua sesiuni functionale de training pentru studentii selectati.

A doua faza, BOOST (Building Opportunities by Ongoing Sustaining Talent) este un internship de vara platit, ce va avea loc in perioada iunie – august. Acesta etapa va fi destinata unui numar de interni cu abilitati transfunctionale (cei alesi in urma primei faze, BIG), purtandu-i intr-o calatorie pe parcursul careia vor intelege activitatea companiei si vor fi expusi la diverse provocari. Internii vor fi angajati cu contract pe perioada determinata.

A treia faza, BORN (Building On Boarding for the Recruited Newcomers), se deruleaza incepand cu luna septembrie. Aceasta este etapa finala a programului, pe parcursul careia cei mai bun interni recrutati continua sa se familiarizeze cu organizatia, urmand un Program Structurat On-Boarding, cu sansa de a deveni angajati permanenti.

„As vrea sa vorbesc despre experienta PepsiCo comparand-o cu facultatea. Cu totii am fost acolo sau inca suntem. Știm cu totii ca in facultate primim responsabilitati de care ne putem feri sau le putem amana pentru o anumita perioada. Daca citesti asta, inseamna ca iti doresti sa iti cresti responsabilitatile, sa nu le mai amani. Ele te vor dezvolta profesional si personal intr-un ritm alert. Asa functioneaza aceasta companie – PepsiCo iti ofera oportunitati, trebuie doar sa ti le asumi. Satisfactia ulterioara va fi considerabila”, a declarat Tiberiu Badea, fost participant „Butterfly Effect”, actual DTS Sales Manager Beverages Assistant.

„Faza BOOST a fost grozava pentru ca am invatat multe lucruri despre mine, in special de cat de multe sunt capabila; erau lucruri pe care credeam ca nu pot sa le fac, insa PepsiCo mi-a demonstrat contrariul prin proiecte minunate si oameni care si-au facut mereu timp sa imi explice procesele/businessul″, a spus Diana Dobre, fost participant „Butterfly Effect”, actual Assistant Brand Manager Colas PepsiCo Romania.

Pe 1 si 2 aprilie la Universitatea Politehnica din Bucuresti si la Academia de Studii Economice se vor organiza doua evenimente in cadrul carora studentii vor afla, de la profesionistii PepsiCo, mai multe informatii despre internship si companie.

Tinerii interesati sa aplice pot accesa www.pepsicointernship.ro pentru a completa un scurt chestionar online si pentru a trimite CV-ul, alaturi de un eseu de maxim 1000 de cuvinte. Studentii selectati vor fi anuntati pe 12 mai 2015, prin intermediul site-ului.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here