Asigurările și vignetele – cele mai cumpărate produse din online

0
514

Mediul offline, încă preferat de peste jumătate dintre români pentru achiziția serviciilor financiare

 

Asigurările și vignetele – cele mai cumpărate produse din online

 

București, 31 Ianuarie 2019–Când vine vorba de servicii financiare cumpărate online, peste jumătate dintre românii utilizatori de internet (54%) se mențin conservatori, preferând încă un contact direct în vederea achiziției acestui tip de servicii – arată al treilea val al studiului cantitativ „Digital ®Evolution: Connected Consumer Monitor” (eșantion reprezentativ la nivel național de 1123 respondenți, internet users, 18-65 ani), realizat de EXACT Business Solutions în noiembrie 2018.

“Asigurările și vignetele sunt cele mai achiziționate servicii financiare online din ultimele 6 luni, în cazul primei categorii fiind înregistrat un procent de 18%, iar în cel de-al doilea – 12%”, afirmă Julien Zidaru, Managing Partner EXACT Business Solutions.Așa cum era de așteptat, în cazul ambelor categorii de asigurari, principalul target este reprezentat de bărbați.

Chestionați în legătură cu tipul de asigurare auto cumpărată online, asigurarea de tip RCA a reprezentat răspunsul a 87% dintre participanții la studiu, iar asigurarea de tip CASCO opțiunea a 13% dintre aceștia. Interesant de remarcat este faptul că, în cazul asigurării CASCO, aceasta este achiziționata online în mai mare măsură de către femei (16% / vs / 10%, procent înregistrat în cazul bărbaților).

Privind, în continuare, spre asigurările de locuință cumpărate online în ultimele 6 luni, 73% dintre românii utilizatori de internet au achiziționat PAD (Polița de Asigurare împotriva dezastrelor naturale). Și în acest caz bărbații sunt principalii cumpărători: 79% / vs / 65%, procent înregistrat în rândul femeilor. Asigurarea facultativă pentru locuință este cumpărată online în egală măsură de către femei și bărbați, 6 din 10 făcând o astfel de achiziție în ultima jumătate de an.

Analizând de această dată zona serviciilor de online banking, constatăm că 8% din populația utilizatoare de internet a optat în ultima jumătate de an pentru emiterea unui card online. Conturi bancare online au fost deschise de 7% din categoria de public analizată, același procent (7%) fiind înregistrat și în cazul creditelor contractate online.

 

Informațiile sunt parte a celui de-al treilea val al studiului „Digital ®Evolution: Connected Consumer Monitor”, realizat de EXACT Business Solutions în luna noiembrie 2018. Universul cercetării a fost reprezentat de persoane cu vârste cuprinse între 18 și 65 de ani, rezidente în mediul urban și rural și utilizatoare de internet. Volumul eșantionului a fost de 1123 respondenți. Aceștia au fost selectați din panelul EXACTBusiness Solutions, care conține 50.000 de respondenți, chestionarul fiind administrat online.

 

 

Despre EXACTBusiness Solutions

 

Cu experiență de peste 10 ani în marketing research, EXACT Business Solutions oferă o gamă largă de metode, tehnici și instrumente de cercetare atât pentru studii cantitative, cât și calitative. Pentru facilitarea înțelegerii și activării insight-urilor de la consumator în business-ul clientului, EXACT și-a extins aria de expertiză, prin adoptarea metodologiei Design Thinking. Ne propunem să inspirăm oameni și echipe prin organizarea de evenimente și cursuri, programe de instruire și de personal coaching, pentru ca organizațiile să-și construiască capabilitățile, cultura și mindsetul, folosind instrumente și metodologii de Design Thinking.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here