A fi sau a nu fi… bine sa faci reclama pe timp de criza? – interviu cu Nadia Visan, Marketing Manager Today Advertising

0
985
nadia-visan-today-advertising

Piata de publicitate din Romania a avut scaderi considerabile in ultimii ani, de la televiziune si print pana la promovarea online. In prezent multe firme au ales forme de publicitate neconventionala ori s-au intors, pur si simplu, spre forme mai ieftine de promovare. Va prezentam in continuare un interviu in care doamna Nadia Visan,

Marketing Manager al agentiei Today Advertising ce detine website-ul www.magazinpromotionale.ro, ne propune solutii accesibile prin care sa ramanem cunoscuti pe piata chiar daca bugetul nostru de marketing nu mai seamana cu cel de acum cativa ani.

nadia-visan-today-advertisingCat de importante sunt materialele promotionale in strategia de marketing a unei companii si de ce?

Investirea in materiale promotionale devine din ce in ce mai importanta pentru ca prin ele mentinem „vie“ legatura cu consumatorul nostru final, prin ele ne dorim sa fim cunoscuti de oamenii care n-au auzit niciodata de noi, chiar daca altii ne cunosc foarte bine! Faci reclama prin materiale promotionale pentru ca numele tau sa ramana prezent in mintea clientilor tai… Daca esti dat uitarii, veniturile scad pana la zero. Faci publicitate prin promotionale cu scopul de a suscita dorinta de a cumpara potentialilor clienti si clientilor fideli; investesti in promotionale pentru a demonstra public propria incredere in produsul sau serviciul tau. Today Advertising este unul dintre principalii furnizori specializati in solutii de creatie si executie de materiale promotionale adaptate la brand si proiect din Romania.

Cum ati reusit sa va pastrati acest statut, mai ales in ultima perioada economica dificila?

Ne-am orientat spre atragerea de noi clienti si fidelizarea celor existenti, facand tot posibilul sa fim mai aproape de ei si oferindu-le o gama diversificata de produse prin www.magazinpromotionale.ro Succesul este asigurat de calitate, politica de pret, varietatea de produse si seriozitate. De asemenea, am oferit consultanta de specialitate celor care aveau nevoie. Reputatia buna pe care o avem pe piata, edificata pe parcursul a patru ani de experienta, ne-a ajutat sa ne construim o carte de vizita cu care ne mandrim, iar recomandarile primite de la clientii nostri ne-au fost de un real ajutor si au contribuit din plin. Mentionati cinci avantaje oferite clientilor care acceseaza www.magazinpromotionale.ro si plaseaza o comanda online. Clientul are posibilitatea de a vizualiza toata gama de produse promotionale disponibile, accesand site-ul nostru de la birou sa de acasa. Poate studia cu atentie produsele pe care le oferim, putand sa aleaga linistit promotionalele care-i sunt necesare si care se potrivesc cel mai bine cerintelor pe care le are. Clientul nostru poate afla oricand stocul disponibil, reducerile si promotiile de ultima ora. in afara de marea varietate de produse disponibile si de calitatea acestora, avem termene de livrare prompte si punem la dispozitie transport gratuit. Asadar, cele cinci avantaje majore sunt: procesarea rapida a comenzii, livrarea imediata din stoc la preturi promotionale, posibilitatea imprimarii in ateliere proprii, rezervarea produselor 24 ore, servicii de machetare si transport gratuit.

Primiti cereri speciale? Cum procedati in cazul in care un client doreste materiale promotionale atipice?

Incercam sa analizam brief-ul cat mai bine, in asa fel incat sa fim pe aceeasi lungime de unda cu asteptarile clientului si sa reusim sa facem din acea cerere „atipica“ ceva realizabil.

Care sunt solutiile recomandate pentru perioada de criza, in care, desi companiile au nevoie de cat mai multa promovare, bugetele sunt din ce in ce mai mici?

Mentinerea cheltuielilor de marketing este primul lucru pe care trebuie sa-l stie un director general sau un director de marketing; chiar daca primul impuls este sa taiem tot pentru a face saving. Este o perioada propice in care pot surveni schimbari de situatii legate de pozitionarea pe piata. Daca imaginea firmei nu mai este prezenta in constiinta cosumatorului final, se poate intampla ca firma respectiva sa „apuna“, iar pierderea cotei de piata se recastiga greu sau niciodata. Un exemplu concludent este cel prezentat de domnul Andrew Taylor, vicepresedintele comercial al producatorului de mezeluri Caroli Foods, care a dublat bugetul de marketing in 2009, considerand momentul oportun pentru a intari un brand si a construi un nou viitor la preturi de criza. Ceea ce trebuie sa facem acum este sa scoatem banii de la ciorap pentru a cumpara ieftin promovarea de orice fel si sa ne folosim de roadele ei pentru anii care vor veni! Ideile simple, formele neconventionale de promovare, raman la indemana fiecarei companii care isi doreste sa supravietuiasca crizei, indiferent de nivelul ei de dezvoltare existent si de bugetul alocat. Renuntarea la reclama inseamna, desigur, economie la bugetul de marketing si, temporar, poate parea o solutie perfecta in vremuri de criza. Aparentele sunt inselatoare pentru ca rezultatele pe care le vom obtine in viitor depind foarte mult de ceea ce facem astazi, iar pe timp de criza este un risc sa nu fii in atentia potentialului client.
Interviu realizat de Andreea Draghici

Str. Brailita nr. 18, Sector 3
Tel: 021.2272885, 031.4051100
Fax: 031.4051099
[email protected]

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here