15 obiceiuri de marketing pe care orice firmă ar trebui să le aibă

0
1291

sursa foto: https://www.shutterstock.com/download/success?src=jfba0929zge1HYJQNXUrMw-1-6

 

Dacă ți-ai deschis de curând o firmă, trebuie să știi că nu contează numai serviciile pe care le pui la dispoziția clienților tăi, ci și nivelul la care se ridică marketingul pe care îl faci. Un produs se va vinde rareori de la sine, ci mai degrabă va conta atenția ta la detaliile pe care alegi să le folosești în favoarea ta.

Iată câteva idei prin care calitatea serviciilor tale va fi privită de către clienți cu mai multă încredere.

 

  1. Începe fiecare zi ca și când ar fi prima în activitatea ta. Cu zâmbetul pe buze, pregătit pentru noi provocări și binedispus.
  2. Fă-ți și folosește cărți de vizită. Vei da dovadă de profesionalism. Dacă nu vrei să apelezi la cele clasice, din hârtie, le poți utiliza pe cele digitale, care folosesc un QR code.
  3. Creează-ți un site care să aibă și blog și postează cel puțin o dată pe săptămână informații utile pentru clienții tăi în legătură cu activitatea ta sau produsele pe care le pui la dispoziția lor.
  4. Ascultă-ți clienții. Într-o lume a vitezei, contează enorm ca oamenii să simtă că părerea lor contează. Răspunde-le la mesaje, la sugestii și la reclamații cât mai profesional. Dacă simți că nu ai timp să faci toate acestea, ar fi bine să angajezi pe cineva care să gestioneze toate feedbackurile venite din partea lor.
  5. Nu înceta să citești. Fie că ai găsit o sursă de inspirație online sau ai aflat de o carte cu idei de îmbunătățire a businessului, alocă-ți câteva minute săptămânal pentru a afla cum se descurcă alții pe domeniul lor.
  6. Creează o pagină business pe fiecare rețea de socializare. Astfel, clienții tăi se vor apropia mai mult de tine și de produsele tale. Vei câștiga o mulțime de fani!
  7. Oferă reduceri și give-away-uri. Ca să atragi cât mai mulți clienți, aceștia trebuie să simtă că îți pasă de ei și că ești dispus să le oferi prețuri accesibile sau produse gratuite cât mai des cu putință.
  8. Cere-le clienților testimoniale. Nu poți atrage oameni noi care să fie interesați de produsele sau serviciile tale decât dacă aceștia prind încredere în ele dinainte să le testeze. Și cum altfel pot face asta decât citind părerile altora?
  9. Participă la evenimente caritabile. Vei câștiga simpatia celor care empatizează cu tine în raport cu o anumită cauză.
  10. Obține un interviu într-o publicație apreciată. Cu siguranță experiența ta în domeniu este una care e demnă să ajungă la cât mai mulți oameni, care ți-ar putea deveni clienți imediat ce termină de citit un interviu pe care l-ai oferit.
  11. Urmărește-ți competitorii. Vei învăța de la ei o mulțime de chestii, și Așa DA-uri, dar și Așa NU-uri.
  12. Transmite comunicate de presă cu noutățile firmei și organizează conferințe de presă. În acest fel, numele tău și al firmei tale va ajunge la cât mai mulți potențiali clienți.
  13. Creează articole cu specific pentru anumite publicații. Informația circulă repede, iar atunci când oferi date concrete și folositoare pentru cât mai multe persoane, articolele scrise de tine vor avea un impact puternic și vor fi preluate de cât mai multe publicații.
  14. Creează filmulețe cu informații utile pentru o categorie cât mai mare de consumatori și publică-le pe YouTube și organizează-le sub formă de episoade. Te vei bucura de notorietate în urma share-urilor.
  15. Ultimul, dar probabil cel mai important detaliu, oferă calitate înainte de toate!

 

Dacă ai consultat deja oferta pieței și ai văzut care sunt costurile de vânzare a depozitelor în București, ai tot planul de afaceri bine pus la punct și tot ce a mai rămas de făcut este să îți întâmpini clienții cu bunăvoință, dar ai ținut cont și de sfaturile de mai sus, înseamnă că ești pregătit să faci din afacerea ta una de succes. Îți ținem pumnii!

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here