Peste 450.000 de intrari in promotia “Ai dimineti castigatoare cu NESCAFÉ Brasero”, o campanie nationala atipica

0
126

Bucuresti, 19 iulie 2011 – Timp de 8 saptamani, NESCAFÉ Brasero a adus dimineti castigatoare romanilor in cadrul promotiei nationale organizate in intervalul 15 aprilie – 15 iunie 2011. Campania “Ai dimineti castigatoare cu NESCAFÉ Brasero” a pornit de la un concept creativ inedit, prin implicarea in promotie a doua dintre cele mai populare vedete din Romania, Razvan si Dani, prezentatorii Antena 1.

Mecanismul de promotie al campaniei “Ai dimineti castigatoare cu NESCAFÉ Brasero” a fost sustinut de o emisiune TV. in fiecare dimineata, in cadrul emisiunii “Neatza cu Razvan si Dani”, au fost realizate extrageri pentru premiul de 1000 de euro, iar primele 10 premii de 100 de euro au fost extrase la emisiunea Morning Zu, cu Buzdugan si Morar. Astfel, pe toata perioada campaniei, premiile NESCAFÉ Brasero au fost in atentia participantilor de la primele ore ale zilei. Premiile acordate au fost de 100 de euro/ora pentru fiecare pliculet de NESCAFÉ Brasero si de 1000 de euro/zi pentru fiecare punga sau borcan NESCAFE Brasero, mecanismul de promotie constand in trimiterea codului de pe ambalaj prin sms sau pe site-ul www.nescafe.ro.

Promotia “Ai dimineti castigatoare cu NESCAFÉ Brasero” a inregistrat, la final, peste 452.064 de intrari, o audienta media de peste 8,9 milioane de persoane, iar 93% de inscrieri au fost realizate pe site-ul de promotie. Site-ul de promotie  www.nescafe.ro a fost un portal pentru inscrierea codurilor de pe ambalaj si a sustinut pozitionarea NESCAFÉ Brasero, cu aplicatii inedite pentru a asigura buna dispozitie a vizitatorilor. Pe parcursul promotiei, site-ul a inregistrat 209.494 vizitatori.

De asemenea, pe parcursul promotiei NESCAFÉ Brasero, pagina oficiala de Facebook a NESCAFÉ Romania a inregistrat un numar de 27.352 de fani cu  o rata de crestere constanta.

“NESCAFÉ Brasero este cafeaua care te binedispune la primele ore, de aceea am decis ca intregul concept al promotiei nationale sa fie relationat cu o emisiune matinala cu audienta foarte buna, o adevarata provocare pentru toate partile implicate. A fost un proiect indraznet, in care le-am oferit consumatorilor multa buna dispozitie prin prezenta zilnica in emisiunea “Neatza cu Razvan si Dani”. in final, s-a dovedit ca a fost o alegere foarte buna, promotia a fost un real succes, atat la nivelul numarului de inscrieri, cat si a cotelor de piata. Referitor la numarul de intrari, 9% au provenit din pachetele de gramaj mare, transformandu-le in cani de cafea, putem spune ca am obtinut un numar de 2,54 de milioane de intrari, un rezultat foarte bun.” afirma Ana Maria Doxan, Business Manager Nestlé Beverages Romania.

“Am pornit de la un brief dificil: cum sa consolidam imaginea NESCAFÉ Brasero prin intermediul unei promotii? Mai ales in contextul unei avalanse de mesaje promotionale de la majoritatea brandurilor din interiorul si din afara categoriei de cafea. Asa ca ne-am gandit la o promotie care sa atraga atentia si care sa ajute NESCAFÉ Brasero sa devina cafeaua care te trezeste cu zambetul pe buze. Am ales sa dam premiile mari in fiecare dimineata, sa ne asociem cu cel mai popular show matinal “Neatza cu Razvan si Dani”.” spune Raluca Iacob, Strategic Planner McCann Erickson.

„Fiecare campanie NESCAFÉ e pentru noi o provocare si o oportunitate. Promotia NESCAFÉ Brasero a insemnat si un mix divers de media construit in jurul parteneriatului cu Intact Group. Plus bucuria de a savura o campanie de succes alaturi de client si toti ceilalti stakeholderi ai promotiei”, spune Maria Tudor, CEO Zenith Media.

Campania a fost sustinuta puternic in mediile TV, online, SMS, PR, POPM’s si activari in-store.

Din partea Nestlé, la campanie au lucrat Ana-Maria Doxan – Business Manager Nestlé Beverages  Romania, Silviana Mihalache – Senior Brand Manager si Raluca Boboc – CRM Coordinator.

Echipa care a dezvoltat campania a fost formata din: agentia de creatie si strategie – McCann Erickson, agentia de online – Interactions, agentia de media – Zenith Media Romania, agentia de PR – Graffiti Public Relations, agentia de BTL – Momentum si agentia Syscom Digital.

Despre NESCAFÉ

Cafeaua solubila a fost inventata de Nestlé in 1938 si a fost denumita NESCAFÉ, derivat din numele companiei Nestlé si café. Astazi, NESCAFÉ este cafeaua nr. 1 in lume, venind in intampinarea consumatorilor cu foarte multe varietati de produse pentru toate gusturile.
Compania Nestlé, cu sediul central in Vevey, Elvetia, a fost infiintata in 1866 de Henri Nestlé, iar astazi este cea mai mare companie de nutritie, sanatate si wellness, ocupand pozitia de lider mondial in industria alimentara. in prezent, Nestlé are 280.000 de angajati, fabrici si operatiuni in aproape fiecare tara. Misiunea companiei este de imbunatati in fiecare zi calitatea vietii consumatorilor, oferindu-le oportunitatea de a alege alimente si bauturi mai gustoase si mai hranitoare, pentru a avea o alimentatie diversificata.
Activitatea Nestlé in Romania a inceput in Bucuresti, in iulie 1995, in prezent, portofoliul Nestlé Romania fiind format dintr-o gama diversificata de produse.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here