BrandTailors semneaza rebranding-ul Igienol, primul brand „prietenos” din categoria dezinfectantilor fara clor

0
92
Visual-identity-brandtaylors

Visual-identity-brandtaylorsBrandTailors – companie de strategie si design de brand – a finalizat dezvoltarea programului de rebrading pentru Igienol, brand de produse dezinfectante fara clor aflat in portofoliul companiei Interstar Chim.
BrandTailors semneaza procesul de rebranding pentru Igienol – brand de produse dezinfectante multi-suprafete aflat

in portofoliul companiei Interstar Chim – printr-o strategie de design menita sa reflecte caracterul unic al identitatii brand-ului, concomitent cu repozitionarea acestuia in contextul categoriei produselor de curatare fara clor.
Astfel, noua identitate vizuala dezvoltata pentru Igienol si inspirata din segmentul produselor cosmetice pentru copii reflecta intr-o maniera singulara personalitatea prietenoasa a brand-ului, adresandu-se cu optimism si incredere nevoii familiilor cu copii pentru siguranta in dezinfectarea eficienta a locuintei.
Igienol este un manifest pentru libertatea copiilor de a explora, sprijinita si incurajata de mame, intr-o casa primitoare, perfect curata si protejata de bacterii. in acest spirit al personalitatii brand-ului, identitatea vizuala si design-ul de amabalaj create pentru Igienol sunt o noutate absoluta in categoria produselor de dezinfectat de pe piata din Romania, oferindu-le consumatorilor perspectiva calma, fara precedent, asupra sigurantei curateniei.

Andreea Florea
Brand Strategy Coordinator

Design-ul de ambalaj, bazat pe un pattern original, cu aparenta textila si creat din forme de jucarii, pune in evidenta personalitatea placuta a brand-ului si, impreuna cu maniera grafica volumetrica de abordare a logotipului, sporeste gradul de adresabilitate al brand-ului, asigurandu-i o diferentiere neta in contextul categoriei si impact deosebit la raft in randul consumatorilor.
Membrii echipei BrandTailors care au contribuit la realizarea acestui proiect sunt: Andreea Florea – auditare si strategie de brand, Melania Moisi si Ovidiu Pop – design de logotip, Melania Moisi – design de ambalaj, Alina Cranga si Cristina Ionescu – management de proiect, Mihai Parpalea –pregatire de tipar.
BrandTailors inseamna strategie, viziune, metoda si eficacitate, lucruri demonstrate in peste 7 ani de activitate in care am finalizat peste 100 de proiecte si am revolutionat peste 50 de categorii de produse si servicii. intr-o fraza, acestia suntem noi, BrandTailors (www.brandtailors.com), prima companie de strategie si design de brand din Romania care practica si promoveaza abordarea strategica drept fundament al procesului de branding.
Profesionalismul nostru ne-a adus un portofoliu stabil de clienti, imbogatit de la an la an, in care se afla nume precum The Coca-Cola Company, GlaxoSmithKline, Intersnak, Pepsico, Lactalis, Tetra Pak, Albalact, Caroli Foods, Kandia, Azuga Waters, Titan, tiriac Holdings, Intact Media Group, Smartree sau Petrom si o serie de brand-uri cunoscute, pe care le-am revitalizat – Kandia, Magura, ROM, Silvana, Zuzu, Fulga, Raraul, Laptic LaDorna, Perla Covasnei, Eurovita, Peak, Antena 1, UTV, Europa FM, Radio 21, BCR Open Romania, Class Living sau Ambasador ori pe care le-am creat – Azuga Apa de Izvor, HapiHap, Grania, Generis, Kand’or, Vibe FM, Naturlich sau Yammix.
Ne-am asumat, inca de la inceput, misiunea de a depasi limite si a deschide drumuri in industria de branding din Romania. Dedicati acestui spirit, suntem singurii care am separat, ca metoda de lucru, branding-ul de produse de cel de servicii, pentru a redefini reperele de efectivitate in domeniu. Am mers mai departe cu inovatiile si am creat in 2009 divizia Community BrandTailors, prima consultanta de branding digital din Romania, iar la inceputul anului 2011 ne-am relansat propriul website, construit in premiera pe o strategie de comunicare on-line bazata exclusiv pe retele sociale.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here