Vodafone Romania anunta rezultatele financiare pentru trimestrul incheiat la 31 decembrie 2018

0
464
  • Veniturile totale au continuat tendinta de crestere organica cu 2,5% in trimestrul incheiat la 31 decembrie 2018, in comparatie cu aceeasi perioada a anului trecut

 

Bucuresti, 25 ianuarie 2019 – Vodafone Romania anunta principalii indicatori financiari pentru trimestrul incheiat la 31 decembrie 2018, potrivit rezultatelor raportate astazi de Vodafone Group Plc.

Vodafone Romania a inregistrat, in total, 9,9 milioane de clienti la 31 decembrie 2018, indicator constant raportat la aceeasi perioada a anului trecut. Din numarul total de clienti, 9,2 milioane sunt utilizatori ai serviciilor mobile.

ARPU mobil al Vodafone Romania s-a mentinut la 5.9 euroin cele trei luni incheiate la 31 decembrie 2018.

Veniturile din servicii au ajuns la 180,2 milioane de euro si continua sa creasca la nivelul de baza, excluzand MTR. Veniturile organice din servicii au scazut in comparatie cu aceeasi perioada a anului trecut cu 0,8% din cauza impactului negativ al tarifelor de interconectare (Mobile Termination Rates) de la 0,96 eurocenti/minut, la 0,84 eurocenti/minut pentru apelurile de voce mobila.

Pe baza organicasi excluzand reglementarea de MTR, veniturile din servicii au crescut cu 0,6% in trimestrul incheiat la 31 decembrie 2018 in comparatie cu aceeasi perioada a anului trecut.

La 31 decembrie 2018, abonatii Vodafone Romania reprezentau 40,9% din baza de clienti mobili, iar utilizatorii serviciilor preplatite 59,1%. Ponderea abonatilor in baza totala de clienti mobili a crescut cu 1,2% fata de aceeasi perioada a anului precedent.

Murielle Lorilloux, CEO Vodafone Romania, a declarat: „In trimestrul trecut, ne-am concentrat pe dezvoltarea si pe investitiile in digital, una dintre prioritatile companiei. Drept urmare, eforturile noastre constante de a le oferi clientilor nostri experiente digitale convenabile au avut ca rezultat o crestere a interactiunilor cu peste 50% pe toate canalele digitale. De asemenea, atat abonatii, cat si utilizatorii cartelelor preplatite au beneficiat, in ultimele luni, de promotii dedicate si de campanii digitale in cadrul aplicatiilor mobile Vodafone si in magazinul online”.

Vodafone Romania este o divizie a Vodafone Group Plc., unul dintre cele mai mari grupuri de telecomunicatii mobile din lume, care ofera o gama de servicii ce include voce, mesaje, date si comunicatii fixe. Vodafone Group are divizii in 25 de tari, 44 de retele mobile partenere si operatiuni de broadband fix in 19 tari. La 31 decembrie 2018, Vodafone Group avea 700 milioane de utilizatori ai serviciilor mobile si 21 milioane de utilizatori ai serviciilor broadband fix, incluzand toti clientii Vodafone din entitatile create in urma unor fuziuni si asocieri. Pentru mai multe informatii, accesati www.vodafone.com.

 

Vodafone Romania anunta rezultatele financiare pentru trimestrul incheiat la 31 decembrie 2018

  • Veniturile totale au continuat tendinta de crestere organica cu 2,5% in trimestrul incheiat la 31 decembrie 2018, in comparatie cu aceeasi perioada a anului trecut

 

Bucuresti, 25 ianuarie 2019 – Vodafone Romania anunta principalii indicatori financiari pentru trimestrul incheiat la 31 decembrie 2018, potrivit rezultatelor raportate astazi de Vodafone Group Plc.

Vodafone Romania a inregistrat, in total, 9,9 milioane de clienti la 31 decembrie 2018, indicator constant raportat la aceeasi perioada a anului trecut. Din numarul total de clienti, 9,2 milioane sunt utilizatori ai serviciilor mobile.

ARPU mobil al Vodafone Romania s-a mentinut la 5.9 euroin cele trei luni incheiate la 31 decembrie 2018.

Veniturile din servicii au ajuns la 180,2 milioane de euro si continua sa creasca la nivelul de baza, excluzand MTR. Veniturile organice din servicii au scazut in comparatie cu aceeasi perioada a anului trecut cu 0,8% din cauza impactului negativ al tarifelor de interconectare (Mobile Termination Rates) de la 0,96 eurocenti/minut, la 0,84 eurocenti/minut pentru apelurile de voce mobila.

Pe baza organicasi excluzand reglementarea de MTR, veniturile din servicii au crescut cu 0,6% in trimestrul incheiat la 31 decembrie 2018 in comparatie cu aceeasi perioada a anului trecut.

La 31 decembrie 2018, abonatii Vodafone Romania reprezentau 40,9% din baza de clienti mobili, iar utilizatorii serviciilor preplatite 59,1%. Ponderea abonatilor in baza totala de clienti mobili a crescut cu 1,2% fata de aceeasi perioada a anului precedent.

Murielle Lorilloux, CEO Vodafone Romania, a declarat: „In trimestrul trecut, ne-am concentrat pe dezvoltarea si pe investitiile in digital, una dintre prioritatile companiei. Drept urmare, eforturile noastre constante de a le oferi clientilor nostri experiente digitale convenabile au avut ca rezultat o crestere a interactiunilor cu peste 50% pe toate canalele digitale. De asemenea, atat abonatii, cat si utilizatorii cartelelor preplatite au beneficiat, in ultimele luni, de promotii dedicate si de campanii digitale in cadrul aplicatiilor mobile Vodafone si in magazinul online”.

Vodafone Romania este o divizie a Vodafone Group Plc., unul dintre cele mai mari grupuri de telecomunicatii mobile din lume, care ofera o gama de servicii ce include voce, mesaje, date si comunicatii fixe. Vodafone Group are divizii in 25 de tari, 44 de retele mobile partenere si operatiuni de broadband fix in 19 tari. La 31 decembrie 2018, Vodafone Group avea 700 milioane de utilizatori ai serviciilor mobile si 21 milioane de utilizatori ai serviciilor broadband fix, incluzand toti clientii Vodafone din entitatile create in urma unor fuziuni si asocieri. Pentru mai multe informatii, accesati www.vodafone.com.

 

 

 

 

 

 

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here