Superfood Company: Piața de puericultură mică atinge pragul de 16 milioane euro în 2018

0
447

București, 29 octombrie 2018. Superfood Company, unul dintre cei mai mari importatori și distribuitori de produse pentru copii mici, apreciază că segmentul de puericultură mică a atins pragul de 7,5 milioane de euro, la sfârșitul primului semestru din 2018 și va ajunge la valoarea de 16 milioane euro până la finalul anului. Raportat la aceeași perioadă a anului trecut, această nișă de piață a înregistrat o creștere de circa 7%, potrivit datelor companiei. La finalul anului 2017, valoarea pieței de puericultură mică se ridica la aproximativ 15 milioane de euro, având 25 de jucători activi, iar Superfood Company se regăsește între primii trei, din punct de vedere al cotei de piață.

“Creșterea pieței de puericultură mică este influențată de majorarea consumului pe plan local, care va continua și în următoarea perioadă, conform estimărilor noastre. Superfood a avut o evoluție foarte bună pe acest segment, în primul semestru al anului, Baby Nova fiind marca cea mai bine vândută, atât pe segmentul de puericultură mică, cât și la nivelul întregului portofoliu. Nișa produselor de îngrijire a copiilor mici traversează o perioadă bună, stabilă, dar rămâne supusă provocărilor. Dintre cele 25 de companii care activează în acest sector, 80% din cota de piață este reprezentată de primii șapte jucători”, a declarat Daniel Dărăban, Director General al Superfood Company.

Potrivit reprezentanților companiei, în afară de creșterea consumului, un alt factor care a influențat piața de puericultură mică este și interesul din ce în ce mai ridicat al proaspeților părinți, în ceea ce privește alegerea unor produse de calitate tot mai bună.

În categoria de puericultură mică, care cuprinde o varietate de suzete, biberoane, tetine şi accesorii, de la periuțe de dinți, la aspiratoare nazale, geluri gingivale, seturi de veselă, articole care oferă siguranță copilului în casă etc., Superfood are în portofoliu mărcile Baby Nova, Nuby, Dentistar, Bibi, Dreambaby și Baby Works. Prin aceste mărci, Superfood Company deține aproape 20% din piață. Principalele mărci concurente ale Superfood, pe segmentul de puericultură mică sunt: Avent, Primii Pași, Chicco, Nuk, U-Grow și Tommy Tippee.

“Am observat atât din creșterea vânzărilor pentru mărcile din categoria de puericultură mică, dar și din discuțiile cu clienții noștri la târgurile de profil, că românii acordă mai multă atenție și implicit se informează mai mult înainte de a achiziționa un produs util și sigur pentru copilul lor. Noi încurajăm această tendință, dar credem că este necesar un efort concertat al principalilor jucători din piață, pentru ca informarea să fie completă și corectă”, a adăugat Daniel Dărăban.

 

 

###

Superfood Company este o companie germano-română și se numără printre jucătorii importanți de pe piața locală de import și distribuție de produse pentru copii din categoria de vârstă 0 – 3 ani. Compania activează pe piața românească din 1992 și a fost fondată de omul de afaceri german, Johan Georg Hibler. Sediul central se află pe Șoseaua de Centură, la 15 km de centrul Bucureștiului, iar la nivel național Superfood Company deține șase sucursale situate în: Brăila, Brașov, Cluj-Napoca, Craiova, Iași și Timișoara. Produsele importate sunt distribuite pe diverse canale: marile lanțuri de farmacii, farmaciile independente, spitale, cele mai importate lanţuri de hypermarketuri şi supermaketuri din ţară, canalele de comerț tradițional.

Superfood Company are un portofoliu variat și complet, dedicat nou-născuților, sugarilor, copiilor cu vârsta până în trei ani, dar și mamelor care alăptează. Acest portofoliu cuprinde, printre altele,  mărcile: Organix și Hero Baby Solo (alimente ecologice pentru sugari și copii), Baby Nova, Nuby, Dentistar şi Bibi (puericultură mică), Cam (puericultură mare), Colief Infant Drops (suplimente alimentare împotriva colicilor), Medela (produse pentru mame și bebeluși).

Superfood Company are în portofoliu și produse pe care le distribuie în parteneriat cu nume importante ca: Beiersdorf, Bella, S&C Johnson, Colgate, GlaxoSmithKline etc. Compania deține și un magazin on-line, dedicat în principal proaspetelor mame și bebelușilor: www.primele-cumparaturi.ro.

 

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here