Stațiile OMV în parteneriat cu Mastercard sprijină cinci spitale din România cu produse alimentare VIVA pe durata stării de urgență

0
1005

 

  • 000 de pachete alimentare VIVA Lunch Box preparate in Stațiile OMV selectate vor ajunge în următoarea lună la cadrele medicale din spitalele Grigore Alexandrescu, Floreasca, Sfântul Ioan, Colentina și Spitalul Județean Prahova, livrate zilnic de foodpanda cu personal dedicat.

 

OMV Petrom, cea mai mare companie de energie din Europa de Sud-Est, continuă să sprijine eforturile cadrelor medicale în lupta cu pandemia de coronavirus, împreună cu Mastercard, în calitate de partener principal. În următoarea lună, pe durata stării de urgență, cinci spitale din București și Ploiești vor primi, în total, 24.000 de pachete cu produse alimentare VIVA Lunch Box din stațiile de carburanți OMV.

Pachetele cu alimente VIVA Lunch Box vor fi livrate zilnic de foodpanda, cu personal dedicat special pentru această iniţiativă, în spitalele Grigore Alexandrescu, Floreasca, Sfântul Ioan, Colentina și Spitalul Județean Prahova. Acestea vor fi preluate din stațiile de carburanți OMV aflate în proximitatea celor cinci spitale.

Pachetele VIVA Lunch Box vor fi distribuite din stațiile OMV cu respectarea strictă a normelor de igienă privind siguranţa alimentară şi a măsurilor de siguranţă recomandate de Ministerul Sănătăţii, în pungi rezistente la căldură. Fiecare pachet va conține câte un sandwich, o sticlă de apă plată de 500 ml, un măr și un desert.

„Credem că este important să ne mobilizăm cu toții, oameni, companii, autorități, pentru ca, împreună, să depășim situația dificilă cauzată de COVID-19. Zilele acestea, sistemul medical are nevoie de sprijinul nostru și continuăm să ne implicam. Le mulțumesc colegilor din stații care s-au implicat voluntar în acest proiect”, a spus George Daniel Ion, Retail Manager OMV Petrom.

Traversăm o situație fără precedent, în care responsabilitatea se măsoară prin acțiuni de identificare a soluțiilor și inițiative care pot oferi sprijinul necesar. Medicii, asistentele și toți cei din sistemul medical sunt eroii din prima linie care luptă pentru ca lumea noastră să poată reveni la normal, astfel că am simțit că este de datoria noastră să le sprijinim eforturile.”, a declarat Cosmin Vladimirescu, Country Manager Mastercard România și Croația.  

În plus, Mastercard va lansa o nouă inițiativă de promovare a plăților contactless în stațiile OMV. Plățile contactless, cu cardul sau cu mobilul, asigură un nivel superior de siguranță și securitate, și, totodată, pot proteja sănătatea angajaților și clienților.

Prin intermediul Crucii Roșii Române, OMV Petrom a contribuit la dotarea a 10 spitale cu echipamente iPonatic și kit-uri de testare pentru diagnosticare rapidă COVID-19.

În plus, prin acțiuni locale, s-au distribuit către 7 spitale din București și Ploiești, aparate de cafea, Cafeaua VIVA, biscuiți și apă plată.

 

 

Despre OMV Petrom

OMV Petrom este cea mai mare companie de energie din Europa de Sud-Est, cu o producție anuală de ţiţei şi gaze la nivel de grup de 55,4 milioane bep în 2019. Grupul are o capacitate de rafinare de 4,5 milioane tone anual şi operează o centrală electrică de înaltă eficienţă de 860 MW. Pe piaţa distribuţiei de produse petroliere cu amănuntul, Grupul este prezent în România şi ţările învecinate prin intermediul a 793 benzinării, la sfârșitul lui 2019, sub două branduri, OMV și Petrom.

OMV Aktiengesellschaft, una dintre cele mai mari companii industriale listate din Austria, deţine 51,011% din acţiunile OMV Petrom. Statul român, prin Ministerul Economiei, Energiei şi Mediului de Afaceri, deţine 20,639% din acțiunile OMV Petrom, Fondul Proprietatea deţine 9,998%, iar 18,352% se tranzacţionează liber la Bursa de Valori Bucureşti și la Bursa de Valori Londra.

OMV Petrom este cel mai mare contribuabil la bugetul de stat, cu contribuții de 30,4 miliarde de euro reprezentând taxe, impozite și dividende plătite în perioada 2005 – 2019.

Din 2007, OMV Petrom a integrat în strategia sa de business principiile responsabilităţii corporatiste. În perioada 2007-2019, compania a alocat aproximativ 66 milioane euro pentru dezvoltarea comunităţilor din România, concentrându-se pe protecţia mediului, educaţie, sănătate şi dezvoltare locală.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here