Simona Simon, McCann PR, reprezinta Romania in juriul Cannes Lions PR 2019

0
773

Simona Simon, Group Creative Director la McCann PR, reprezinta Romania in juriul de Relatii Publice al Cannes Lions 2019, urmand sa evalueze lucrarile ce se vor califica pe lista scurta.

Pe lista nominalizatilor din Romania s-au mai numarat Dorian Ilie (Rogalski Damaschin) si Andrei Cohn (Cohn & Jansen), ambele agentii fiind posesoare de Gold Lion.

Simona coordoneaza din perspectiva creativa conturile de FMCG ale agentiei, contribuind la dezvoltarea campaniilor de comunicare locala pentru brandurile Coca Cola, Strauss Group, Coca Cola HBC, CCC Shoes sau Carrefour. In postura de Senior Copywriter ocupata anterior, ea a croit strategii de comunicare online si a pus umarul la dezvoltarea de website-uri si aplicatii mobile pentru branduri internationale si locale precum Anchor Group, Hyundai Romania, Nestle Infant Nutrition, Unilever, Tiriac Holdings, Unicef, British Council sau OPEN-ul Venice Biennale.

Agentia Anului (2018 / Biz Awards); Golden Excellence Awards & Silver Excellence Awards (2018 & 2017/ Romanian PR Awards); Creativitate in PR (2017 / Biz Awards); Agentia Anului (2017 /  Romanian PR Awards & Biz Awards) sunt doar cateva dintre premiile castigate de-a lungul anilor, alaturi de echipa McCann Professional Communication.

„In urma cu aproape o decada, in urma cursurilor urmate la The Alternative School for Creative Thinking, Simona s-a calificat pentru experienta Cannes Lions, care a inspirat-o, i-a setat standardele si a motivat-o sa tinteasca departe. In 2019, talentul si rezultatele au plasat-o in postura de jurat, evaluand inscrierile pentru shortlist la categoria PR Lions”, a declarat Teodora Migdalovici, ambasadorul festivalului in Romania si fondatorul The Alternative School.

Absolventa de Arte, Simona are o personalitate solara si e un experimentalist prin definitie. A invatat sa conduca camioane la 18 ani, sare cu parasuta, trage cu arcul si o gasesti adesea la jocurile de airsoft, intr-un scenariu MilSim (military simulation), echipata complet si cu arma in mana. A urmat „Cursul pentru jurnalisti care transmit din zone de conflict”, organizat de Ministerul Apararii Nationale, unde s-a antrenat cu militari ai Forţelor pentru Operaţii Speciale, din cadrul Batalionului 610. Intersectiile cu domeniile care nu sunt feminine prin definitie au permis accesul la un alt mod de a gandi, evalua si aborda situatiile. Simona e pasionata de documentare, consuma research pe paine si e motivata de acel „extra-mile”. Timpul liber e impartit frateste intre pasiunea pentru grafica, sticlarie, upcycling design si viata de voluntar in programul „Exista un erou in fiecare dintre voi”, instruita fiind in tehnici de prim ajutor / 1st Responder.

In 2019, Romania mai are alti 3 jurati ce vor evalua listele scurte la alte categorii ale festivalului – Brand Experience & Activation, Media si Direct.

Pentru mai multe informatii: 0722 10 50 15 sau win@canneslions.ro

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here