Secom® anunta numirea a doi noi directori de marketing

0
839

Secom®, lider de autoritate in solutii de medicina integrativa pentru un stil de viaţa sanatos isi extinde echipa si anunţa numirea lui Razvan Robescu in postura de Marketing&Communication Director si a Cristinei David pe pozitia de Trade Marketing Manager.

Razvan Robescu, noul Director de Marketing si Comunicare, are o experienta de aproximativ 10 ani in domeniu, ocupand anterior pozitii strategice in companii din domeniul farmaceutic si FMCG. inainte de a se alatura echipei Secom®, Razvan Robescu a fost Senior Brand Manager in cadrul Sanofi, in cariera sa mai numarandu-se companii multinationale precum: The Carlsberg Group (Senior Brand Manager), Friesland Campina (Group Brand Manager), Procter & Gamble (Jr. Brand Manager).

Cu o pregatire in Business Administration & Computer Science in cadrul American University in Bulgaria si Towson University SUA, Razvan Robescu a mai fost asistent universitar la American University in Bulgaria, implicandu-se totodata si in zona antreprenoriala.

Din noua pozitie, Razvan Robescu se va ocupa de dezvoltarea si supervizarea implementarii planului strategic de marketing, alinierea strategiei de marketing la obiectivele companiei.

“Secom® a castigat increderea consumatorilor prin produse de calitate, cu ingrediente inovatoare, prin informare etica si corecta, iar obiectivul meu este sa consolidez aceasta reputatie si sa o sustin prin campanii solide, relevante, care sa transmita ambitia si pasiunea noastra pentru un stil de viata sanatos. Vom continua sa investim in educarea consumatorului spre un stil de viata mai sanatos prin echilibru, vitalitate si alegeri informate. Pe termen mediu imi propun sa ajungem lideri de piata in segmentele importante in care activam,”afirma Razvan Robescu, Marketing & Communication Director Secom®.

Cristina David coordoneaza departamentul de Trade Marketing, recent infiintat in cadrul Secom®. Din pozitia sa, Cristina David este responsabila de dezvoltarea planurilor strategice pentru fiecare canal comercial de distributie, conform strategiei Secom®, transpunerea obiectivelor de brand in actiuni specifice de vanzari, coordonarea procesului de planificare si alinierea departamentelor de Marketing, Vanzari, Supply si Financiar, precum si de crearea si consolidarea relatie dintre consumator, retaileri si companie.

Cu o experienta de 8 ani in domeniu, Cristina David se alatura Secom® de la Ursus, unde a ocupat pe parcursul a doi ani functia de Category Manager. Anterior in cariera sa, Cristina David a ocupat pozitii similare in cadrul Nestle.

Cristina David este licentiata in economie, in cadrul Universitatii “George Baritiu” din Brasov.

“Printre obiectivele pe care mi le-am propus din aceasta pozitie sunt cresterea cotei de piata a produselor Secom®, recunoasterea brandului Secom® ca lider pe piata de suplimente alimentare prin cresterea vizibilitatii la punctul de vanzare si crearea unor campanii solide pentru consumatori, precum si cresterea vanzarilor in magazinele din retailul propriu Secom®”, sustine Cristina David, Trade Marketing Manager Secom®.

Secom® a inregistrat anul trecut afaceri de 12,2 milioane de euro, in crestere cu 19% fata de 2014, si isi propune sa accelereze ritmul de dezvoltare in 2016. Compania are un portofoliu de peste 270 de suplimente alimentare si produse fito-dermatocosmetice, disponibile in 8000 de farmacii si magazine cu profil naturist la nivel national. Compania si-a creat o retea proprie de retail, avand 8 magazine in Bucuresti, Bacau, Brasov, Iasi si Ploiesti.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here