Schimbare strategică în echipa de top management Macromex, Claudiu Fuiorea este noul CFO al companiei

0
928

Macromex, liderul în industria alimentară pe segmentul de produse cu temperatură controlată, deținătorul brandurilor Edenia, La Strada și Corso, anunță numirea lui Claudiu Fuiorea în funcția de Chief Financial Office.

Cu o carieră de peste 20 de ani, Claudiu Fuiorea a ocupat funcții importante, atât pe plan național cât și internațional, în companii precum Mondelez International (Kraft Foods) și Ursus Breweries România, Asahi Group (fosta SAB Miller), unde a avut  până de curând rolul de Vice-Președinte Financiar.

 

Mă alătur cu bucurie echipei Macromex, o companie ale cărei branduri și produse ajung în foarte multe gospodării din România.  Mă simt onorat să fac parte dintr-o echipă de specialiști care, de mai bine de un sfert de secol, au creat și dezvoltat branduri de calitate pentru un stil de viață sănătos. Sunt pregătit să răspund rapid provocărilor și încrezător că, împreună cu noii mei colegi, vom construi mai departe povestea de succes a unuia din liderii industriei alimentare din România” – Claudiu Fuiorea, CFO Macromex.

 

Venirea lui Claudiu Fuiorea în echipa Macromex este un pas înainte în ceea ce privește strategia companiei pentru următorii ani.” –  Albert Davidoglu, CEO Macromex.

 

Despre Macromex

Macromex este o companie cu capital 100% românesc, de peste 25 ani liderul în industria de produse alimentare, pe segmentul de produse congelate și refrigerate. Experiența în domeniu, pasiunea de a fi mereu cu un pas înainte, profesionalismul întregii echipe, calitatea produselor, curajul de a ne asuma riscuri și viteza de reacție la oportunitățile și schimbările pieței au determinat o evoluție constantă și susținută a companiei.

Misiunea noastră este de a-i oferi consumatorului o experiență superioară, punându-i la dispoziție produse inovatoare, de o calitate desăvârșită. În tot ceea ce facem punem accentul pe inovație, calitate constantă și un stil de viață sănătos. Acest lucru a avut ca rezultat natural dezvoltarea unor branduri de succes pe piața din România și nu numai. Reputația și puterea acestor branduri sunt dovada clară pentru care Macromex este astăzi un etalon în cadrul industriei. Ne măsurăm performanța prin poziția și cota de piață, notorietatea brandurilor noastre și ale partenerilor noștri, dar cel mai important, prin ceea ce aducem în plus în viața consumatorului. Macromex a dezvoltat mărci cu notorietate pe piața din România: printre acestea se numără atât brandurile proprii: Edenia (lider pe segmentul de produse congelate, cu o gamă largă ce acoperă mai multe categorii de produse), Corso (brandul nr. 1 de înghețată), La Strada, Azuris, Casa Gruia și mărci partenere, printre care: Philadelphia, Paula, Inedit, Akadia, Leerdammer, Babybel, La vache qui rit, Mars ice cream, Haagen Dazs, Alpro înghețata.

 

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here