RTC Proffice Experience isi reinventeaza strategia de business dupa preluarea de catre Oresa Ventures

0
274
RTC

RTCBucuresti – 3 iulie 2012 – RTC Proffice Experience, lider national pe piata de birotica si papetarie, anunta astazi serviciile noi, gama de produse largita si repozitionarea brandului pe piata, dupa preluarea business-ului de catre Oresa Ventures. O noua identitate de brand: un nou logo, o noua promisiune

Brandul RTC a fost repozitionat concomitent cu modernizarea companiei. Noua promisiune a brandului este de a oferi clientilor confort si consultanta in procurarea intregului necesar de birou, prin excelenta operationala si atitudine responsabila. Odata cu acestea, RTC a adoptat si un nou set de valori: simplitate, relationare, initiativa, implicare si parteneriat, care vor ajuta la pastrarea promisiunii fata de clientii si partenerii companiei.

Reinventarea RTC a constat si in adoptarea unei noi identitati de brand reflectata si la nivel vizual printr-un nou logo si o noua promisiune: „RTC: o zi buna la birou!”. Repozitionarea si noua identitate au fost dezvoltate de  Brandient si completeaza valorile de brand si angajamentul companiei de a oferi clientilor cele mai bune solutii pentru birou.

Produse si servicii diversificate pentru orice tip de nevoi – “one stop shop” pentru orice tip de birou

Cu o gama de 6.000 de produse disponibile si gama extinsa selectata de 4.000 de produse in catalog, cu 15% mai mare fata de anul trecut, RTC propune clientilor sai cea mai cuprinzatoare gama de pe piata.  La cele peste 100 de branduri internationale cunoscute din portofoliu, in gama RTC au fost adaugate 10 noi branduri de produse. RTC are o gama foarte bine adaptata nevoilor clientilor prin dezvoltarea unei game economice care se adauga produselor din cele peste 100 branduri internationale. Cele mai noi categorii de produse sunt echipamentele pentru protectia muncii si extinderea categoriei de produse pentru curatenie si protocol.

Cel mai mare depozit de papetarie si birotica din tara

RTC dispune de un depozit modern automatizat, dotat cu echipamente de ultima ora, care permite un nivel performant de deservire a clientilor. Depozitul are o suprafata de 8.000 mp, fiind cel mai mare de acest gen din tara. Acesta are capacitatea de a tine la dispozitia clientilor un stoc permanent in valoare de 2 milioane de euro.

Investitii in Web Co, platforma de comanda online

Portalul Web Co ofera clientilor posibilitatea unui management al costurilor pentru fiecare departament si locatie, precum si monitorizarea achizitiilor pe centre de cost. Astfel, clientii au  posibilitatea de a comanda produse si de a-si personaliza comenzile cu usurinta, prin acest instrument profesionist.

Platforma de logistica, livrare multi-drop la cea mai inalta calitate

Investitiile in centrul logistic au condus la crearea unei platforme de livrare multi-drop care raspunde celor mai inalte standarde de pe piata. Platforma logistica ofera clientilor, indiferent de tipul de organizare, posibilitatea de a comanda din mai multe locatii sau de a livra in mai multe puncte (inclusiv departament/etaj) cu o singura factura consolidata.

RTC investeste in oameni

RTC urmareste consolidarea capitalului uman pentru a oferi clientilor si partenerilor sai servicii de inalta calitate. Astfel, RTC a investit in planuri de dezvoltare a echipelor de Vanzari, concretizate prin training-uri in vederea asigurarii unor servicii personalizate.

Planul de dezvoltare a capitalului uman a presupus si consolidarea echipei de managament, noii manageri sositi in echipa (CFO, Director de Resurse Umane, Director de Marketing) fiind direct implicati, impreuna cu CEO-ul RTC, in dezvoltarea business-ului RTC.

„Avem incredere ca schimbarea de actionariat va contribui simtitor la cresterea si stabilitatea financiara a companiei, dar si la revitalizarea perceptiei brandului nostru pe piata. Totodata, urmarim sa ne tinem promisiunea si sa ne ridicam in continuare la standardele impuse de clientii nostri si de schimbarile mediului de business.” a declarat Laura Arghirescu, CEO RTC Proffice Experience.

Sustinere si stabilitate

Fondul de investitii suedez, Oresa Ventures, contribuie la stabilizarea financiara si la dezvoltarea RTC, concretizate prin serviciile catre clienti, dar si o vizibilitate mai mare pe piata. „Suntem incantati sa adaugam in portofoliul nostru o companie de top, recunoscuta pentru profesionalismul si serviciile de calitate pe care le ofera. Prin preluarea aspectelor valoroase ale companiei si implementarea unor noi planuri de dezvoltare ne propunem modernizarea si alinierea firmei la noile cerinte ale pietei intr-un timp cat mai scurt.” a declarat Cornel Marian, Managing Director al Oresa Ventures in Romania.

Oresa Ventures este un fond suedez de investitii private care activeaza cu succes pe piata romaneasca de aproape 20 de ani, dezvoltand companii, precum Fabryo, Kiwi Finance, Medicover, Synevo, La Fantana, Flanco, Credisson, Motoractive, Brewery Holding.

Despre RTC Proffice Experience

RTC Proffice Experience este lider pe piata de birotica si papetarie din Romania de mai bine de doua decenii. incepand din 2011, compania face parte din portofoliul de companii detinute de  fondul de investitii suedez Oresa Ventures. Cu o gama de 6.000 de produse disponibile si peste 100 de branduri internationale cunoscute, RTC se adreseaza tuturor nevoilor si asigura cea mai buna acoperire nationala. Pentru mai multe informatii vizitati www.rtc.ro

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here