Primul targ imobiliar online

0
219
online

onlinePentru ca piata imobiliara ramane la fel de inghetata, iar participarea la un targ imobiliar presupune costuri suplimentare pentru dezvoltator, ideea organizarii unui targ virtual s-a aratrat binevenita in randul vanzatorilor de case. Costurile de participare, productie, logistica si resurse umane vor fi reduse cu cel putin 50%.

 

In perioada 21-27 iunie, portalul de profil imobiliare.ro va organiza prima editie a proiectului Imosfera, primul targ imobiliar virtual din Romania.

Organizatorii ne-au spus ca targul isi propune sa adune ansamblul cererii de pe piata imobiliara din Romania.

In plus, evenimentul se adreseaza in exclusivitate utilizatorilor de Internet, aflati in cautarea unei locuinte, indiferent de locul fizic in care se afla.

Locuinte noi, din Bucuresti si alte orase

Astfel, prima editie se va concentra asupra ofertei rezidentiale din ansamblurile noi din Bucuresti, dar sunt vizate si alte orase mari din tara. in cele 7 zile ale expozitiei virtuale, organizatorii mizeaza pe atragerea a unui numar de 30 de proiecte rezidentiale.
„In spatele proiectului Imosfera sta ideea de a-i apropia pe vanzatori de ansamblul cumparatorilor. Diferentele fata de un targ traditional sunt semnificative, pornind de la investitie, care se va situa in jurul sumei de 15.000 de euro si incheind cu rezultatele, la prima editie asteptam cel putin 65.000 de vizitatori unici”, sustine Adrian Erimescu, director general al portalului de profil.

Targ cu program de vizitare

Astfel, noul concept pastreaza avantajele unui targ traditional la care se adauga plusurile specifice mediului online, astfel ca targul va reda atmosfera vie specifica unui targ traditional, cu spatiu expozitional, program de vizitare prestabilit, vizitatori, servicii conexe.
Organizatorii mai spun ca se va pune accent si pe facilitarea contactului direct intre vizitatori si expozanti printr-o platforma de chat, in timp ce costurile de participare, productie, logistica si resurse umane vor fi reduse cu cel putin 50%.

In plus, conceptul permite masurarea unor indicatori cantitativi si calitativi specifici de performanta in vederea atingerii obiectivelor de marketing ale dezvoltatorilor, precum numar vizitatorilor pe stand, perioada petrecuta in stand, timp vizualizare materiale promotionale, numar contacte directe etc.

Pachetul pentru expozanti include posibilitatea de a alege intre doua modele diferite de stand din punct de vedere al designului.
De asemenea, expozantii vor avea posibilitatea de a include optiuni de personalizare a standului cu elemente de identitate specifice, galerie de imagini si planuri, transpunerea materialelor de prezentare in format digital, materiale video, acces la platforma de chat cu vizitatorii si rapoarte complete de masurare a performantei in perioada targului si post-targ.

 

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here