Premieră în piața serviciilor de Resurse Umane: Provident automatizează procesele de recrutare, cu sprijinul asistentului software Arya dezvoltat de Aggranda pe platforma UiPath

0
700

Bucureşti, 3 iulie 2019. Provident Financial România automatizează, în premieră pentru piața românească a serviciilor de resurse umane, o parte a proceselor de recrutare, centralizare și ofertare a angajaților, prin intermediul unui robot software, denumit Arya. Robotul a fost dezvoltat de Aggranda, un start-up românesc, pe platforma UiPath, companie fondată în România, specializată în dezvoltarea roboților software şi cu o puternică ascensiune globală.

Prin parteneriatul cu Aggranda si UiPath, Provident urmărește eficientizarea proceselor, prin alocarea sarcinilor ce pot fi automatizate către asistentul Arya, pentru a oferi angajaților săi timpul și condițiile necesare pentru un mod de lucru mai creativ, care să le pună și mai bine în valoare abilitățile.

Cu o dezvoltare concepută și personalizată pentru fluxurile de Resurse Umane din cadrul Provident, asistentul virtual Arya are un impact substanțial în zona de recrutare, cu rol în: centralizarea candidaților din toate sursele într-un format unic, verificările de background, ofertare, întocmirea fișelor medicale și fluxul de gestiune a documentației menționate, pentru management.

Spre exemplu, în cazul unei oferte semnate, Arya actualizează automat sistemul informatic de Resurse Umane, generează contractul de muncă, alături de toate documentele interne necesare angajării, și le trimite, prin e-mail, managerului persoanei nou angajată. În plus, poziția ocupată este raportată, automat, și către ANOFM (Agenția Națională pentru Ocuparea Forței de Muncă).

De asemenea, asistentul virtual actualizează, automat, și lista rolurilor vacante în cadrul companiei, cerințele necesare, și informează ANOFM în această privință.

În prima etapă de implementare în cadrul Provident, Arya reduce cu 40 de ore pe lună volumul de muncă al unui angajat al departamentului de Resurse Umane și rezolvă o sarcină repetitivă, care ar ocupa 20-30 de minute din timpul unui angajat, în 2-5 minute.

Dacă, în prezent, Arya asistă procesele de recrutare în special pentru rolurile de reprezentanţi de vânzări, unde volumul de lucru este ridicat și relativ constant, Provident analizează, pe termen scurt și mediu, extinderea aplicabilității soluției de automatizare și în alte arii cu grad ridicat de previzibilitate și repetitivitate.

 

Despre Provident Financial România

Provident Financial România face parte din grupul britanic International Personal Finance (IPF), unul dintre cei mai importanți furnizori de credite la domiciliu din Europa. Grupul are 2,4 milioane de clienți în 9 țări din Europa, precum şi în Mexic și Australia. IPF este unul dintre cei mai mari angajatori britanici din Europa Centrală și de Sud-Est și una dintre cele mai puternice companii internaționale listate la Bursa din Londra.

Din 2006, Provident a investit în România peste 300 de milioane de euro și a contribuit la bugetul de stat cu taxe în valoare de peste 100 de milioane de euro. Cu peste 2.300 de angajaţi, compania este al doilea cel mai mare angajator britanic din România.

Provident dezvoltă și susține diverse proiecte de responsabilitate socială – programe de educație financiară, dezvoltarea tinerelor talente, sprijinirea grupurilor defavorizate – în care a investit până acum peste 1,1 milioane

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here